18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    Geedee

CS 2 of CS 1 ?

Net 10.4.7 op iMac bolletje G4 / 800 (768 MB) geïnstalleerd. Wat kan ik hier nu het beste op draaien: Adobe CS 1 of CS 2? (Kan over beide versies beschikken via werk)

Bijdrager
    Mendoza

op mijn G5 draaide CS2 als een zonnetje. Ik kan me niet voorstellen dat dit op een G4 zoveel slechter draait.

Bijdrager
    dapokeroner

Lekker CS2 erop knallen!

Bijdrager
    macmickey2

Ik zou zeggen doe allebei. Bevalt mij prima…zit je ook niet met conversies van “oudere” bestanden en andersom (CS2 naar CS) want vergid je niet dat er hordes zijn die geen CS2 update hebben gedaan en lekker op CS3 wachten…

Bijdrager
    aerosoul

ik werk zelf op een DUAL G2 2,5 ghz met 7GB ram maar merk toch dat CS1 lekker en ’n stuk stabieler loopt. (overigens ook bij mijn collega’s die ongeveer dezelfde setup hebben)

Ik werk zelf wel met CS2 omdat we ook wel bestanden aangeleverd krijgen die in CS2 gemaakt zijnd us dan is dat handiger.

Ik zeg, zelf weten, ik vind zelf CS2 lekkerder werken maar minder lekker lopen.

En inderdaad, installeer ze beide, dan kan je het verschil proeven.

Bijdrager
    Geedee

Oké, ik installeer ze beide. Ik hoop dat m’n bolletje gezien z’n 800 MHz en 768 MB Ram niet ontploft…

Bijdrager
    Sheyenne
    ”aerosoul”

ik werk zelf op een DUAL G2 2,5 ghz met 7GB ram maar merk toch dat CS1 lekker en ’n stuk stabieler loopt. (overigens ook bij mijn collega’s die ongeveer dezelfde setup hebben)

Ik werk zelf wel met CS2 omdat we ook wel bestanden aangeleverd krijgen die in CS2 gemaakt zijnd us dan is dat handiger.

Ik zeg, zelf weten, ik vind zelf CS2 lekkerder werken maar minder lekker lopen.

En inderdaad, installeer ze beide, dan kan je het verschil proeven.

Zeg dat noges, maar dan in goed Nederlands:?

Bijdrager
    ronnie

Man,je snapt toch wat ie bedoelt?Ik wel tenminste.

Bijdrager
    1984
    ”darkchrystal”

[size=18:b0d5ce0c33][/size:b0d5ce0c33] nog eens :kleenex:

Bijdrager
    Geedee

Terwijl jullie wat aan taalvitten gedaan hebben :D , heb ik CS 2 erop gezet enne … ik merk geen verschil met CS 1. Werkt voorlopig even vlot, maar mss als ik met het echte werk begin dat ik verschil zal merken. Wait and see.

Bijdrager
    jago
    ”1984″
    ”darkchrystal”

[size=18:3beed38960][/size:3beed38960] nog eens :kleenex:

Ik hoor jullie klagen over slecht taalgebruik tot hier!
    O nee, dat is de televisie waar ze het in het VRT-nieuws hebben over de slechte zinsbouw van de Nederlandse studenten :?

on-topic: Ik kies voor CS2 of CS3. Die laatste zit boordevol nieuwe, zeer handige, functies. Die smart filters zijn als een godsgeschenk! En refine edges … :innocent: Echt de dingen waar ik op zat te wachten.

Bijdrager
    n8n

Je bolletje zal iig niet ontploffen, ik gebruik de gehele CS2 op een 450Mhz G4, soms PS en Illu tegelijk:P

Bijdrager
    n8n
    ”jago”
    ”1984″
    ”darkchrystal”

[size=18:cc2053b3fa][/size:cc2053b3fa] nog eens :kleenex:

Ik hoor jullie klagen over slecht taalgebruik tot hier!
    O nee, dat is de televisie waar ze het in het VRT-nieuws hebben over de slechte zinsbouw van de Nederlandse studenten :?

on-topic: Ik kies voor CS2 of CS3. Die laatste zit boordevol nieuwe, zeer handige, functies. Die smart filters zijn als een godsgeschenk! En refine edges … :innocent: Echt de dingen waar ik op zat te wachten.

Merkte wel dat PS CS3 wat vlotter ‘voelt’ op mn oude beestje, verder niet echt kunnen proberen want ik heb zelf geen toegang tot de serial van mijn CS2 en moest het doen met de 2 dagen trail, opnieuw geprobeerd maar bij de herinstall krijg ik weer een venster dat mn trail verlopen is
    [size=7:cc2053b3fa]Wat moet ik weggooien om hier van af te zijn [/size:cc2053b3fa]

Bijdrager
    nemcis
    ”Geedee”

Net 10.4.7 op iMac bolletje G4 / 800 (768 MB) geïnstalleerd. Wat kan ik hier nu het beste op draaien: Adobe CS 1 of CS 2? (Kan over beide versies beschikken via werk)

ik heb zelfde bolletje, maar dan met 1000MB, heb de hele dag IDCS2 en PSCS2 open staan voor het werk, maar als ik Illustrator erbij open wil hebben dan wil dat nog wel eens mis gaan.
    (natuurlijk staan dan ook mail, safari, icq, msn en itunes aan)

Bijdrager
    Geedee
    ”nemcis”

ik heb zelfde bolletje, maar dan met 1000MB, heb de hele dag IDCS2 en PSCS2 open staan voor het werk, maar als ik Illustrator erbij open wil hebben dan wil dat nog wel eens mis gaan.
    (natuurlijk staan dan ook mail, safari, icq, msn en itunes aan)

Ja, da’s ook wel heel erg veel ineens hé. ICQ gebruik ik niet, iTunes staat nooit open als ik werk, Safari en Mail gaan alleen maar open als ik ze echt nodig heb. PS en ID staan wel héél vaak samen te draaien en soms idd ook Ill. Dat moet dus prima lukken, zo te horen.

Bijdrager
    Janou

CS 8)

CS 2 draait bij mij wel degelijk een heel stuk trager dan CS :(
    Ik heb de beta versie van CS3 nog niet geprobeerd. Ben heel erg benieuwd!

Bijdrager
    disruption

cs2. draait gelijk met cs op mijn mb 2.0 1gb

Bijdrager
    Janou

Hoe krijg je dat voor elkaar dan? :?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.