5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RflX

cs 1.6

Ik heb binnen een kleine maand m’n macbook black , nu vraag ik me af of ik m’n geliefkoosde cs 1.6 er vlotjes op kan draaien , zou wel tof zijn als ik weg moet met m’n ouders of zo ben, kan ik even wat podbots ownen op m’n macbookje:p

Iemand ervaring mee? Fps graag !? mss een screenshotje?

alvast bedankt:lol:

Bijdrager
    Rickje

Misschien dat je eerst een beetje meer op je spelling kan letten. Het is hier geen MSN wereld.

Ik ga je zo niet helpen. Al is het antwoord zo simpel…

Bijdrager
    masuran

Rickje stelt het wat grof, maar let inderdaad wat op je spelling.
    Een forum is geen chat dus wat correct nederlands mag altijd:)

Over je vraag, op je Macbook kan je met Bootcamp Windows draaien dus alle Windows programma’s kan je dan ook gebruiken. Gewoon even op de Apple site kijken wat voor grafische kaart er in je Macbook zit en dan zal je vlug weten of je wat performance in CS zult hebben:)
    Weet niet vanbuiten wat voor grafische kaart er in de Macbook zit, maar ik weet dat het geen 3D kaart is. Dus verwacht geen wonderen:)

Bijdrager
    RflX

Rickje wees niet zo “cocky” ik spreek 6 talen en ben pas 17 wat kan jij zeggen , waaw ik spreek HOLLA NDS…. sorry dat ik zo grof reageer maar serieus ik stel een vraag en jij geeft ze een belachelijk “antwoord”, geen antwoord op men vraag dus … ik heb totaal geen bezwaar tegen enige opbouwende commentaar moest daar dan enige relatie me zijn met mijn vraag wat hier dus niet et geval is dus zou je aub gwn je bek willen houden jij domme BLO
    ganger en het antwoord laten aan iemand die dat wel kan geven jij parasiet van de maatschappij… En ja hier staan enige schrijffouten in, so what? ik ben zwaar zat op dit moment en nog steeds is men iq 140+ hahahaha loser rickje

P.S. : bendankt voor je deftig antwoord masuran (niet dat ik dat al niet wist, at least you tried )

Bijdrager
    So Klear

Ontopic:

CS draait zoals op de MacBook met Windows zoals elke andere PC met de juiste specificaties. Gezien het feit CS gebaseerd is op een spel uit 1998 ( Het geweldige Half-Life ) doet de MacBook het natuurlijk ook prima. En onthoud, BootCamp is geen emulatie van Windows XP, dus de MacBook zal Windows en alle compatible software net zo snel draaien als elke andere Notebook met dezelfde specificaties. Ik durf zelfs te beweren dat als je een programma als Parralels gebruikt om Windows te draaien, wat een emulatie is en Windows een stuk trager maakt, dat CS zelfs dan nog vollop kan dragen.

Offtopic:
    Jongens, ga nou geen mieren lopen n**ken. Z’n verhaal is niet onleesbaar.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.