15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    iAM

CRM pakket voor Mac en windows

Ik ben mijzelf al enige aan het orienteren op een CRM pakket. Dit pakket is voornamelijk voor de accountmanager, die hierin zijn relaties bijhoudt, gesprekverslagen maakt en tevens alle correspondentie met deze klant vastlegd (e-mail, word etc.).

Tot nu toe was Mamut crm http://www.mamut.nl het beste wat ik kon vinden, alleen deze werkt niet met de mac.

Heeft iemand een suggestie voor een pakket.

p.s. Het hoeft geen gratis pakket te zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bijdrager
    JobKuipers

Ik heb ooit bij een grafisch bureau gewerkt waar ze Trias gebruikten (voor adressen, e-mail, meetings, urenbriefjes etc. etc.) Was gemakkelijk, want was modulair systeem waarin alles via projectcodes aan elkaar te koppelen was. Weet zo even niet welk softwarehuis erachter zat, maar misschien even Googlen.

Groet,
    Job

Bijdrager
    theothomas
    Bijdrager
    iljavanroon

http://www.crm4mac.nl/

gebruik het niet zelf,dus kan je geen feedback geven,weet alleen dat ze bestaan.

Bijdrager
    Jor1

crm4mac werkt niet op een pc – toch?

Bijdrager
    Rolf

Klopt. Is dat wel de bedoeling dan ? Als het de bedoeling is om een crossplatform CRM te vinden, had dat wel even bij de eisen mogen staan. Daarmee reduceer je het aantal namelijk ENORM. ALS er al iets overblijft ?

Bijdrager
    Jor1

lees de titel van dit onderwerp:wink:

Bijdrager
    y-it

Ik zou tegenwoordig als eis stellen dat het webbased moet zijn. Zo kun je met ieder OS er naar toe (Mac, Windows, Linux).
    Check bijv. sourceforge.net voor evt. opensource-oplossingen. Zoek op die pagina naar CRM en vind dan verschillende CRM-projecten. Vaak kun je ze online uitproberen (oftewel: uitproberen met zowel een Windows als een Mac).

Bijdrager
    iAM

Webbased heb ik ook al overwogen. Maar het “enge” daarvan vind ik, dat je het niet hard copy op jeeigen harde schijf hebt staan. Maar dat kan ook koud water vrees zijn :wink:

Bijdrager
    tricksel
    ”iAM”

Webbased heb ik ook al overwogen. Maar het “enge” daarvan vind ik, dat je het niet hard copy op jeeigen harde schijf hebt staan. Maar dat kan ook koud water vrees zijn :wink:

Je kunt natuurlijk een backupje maken van de database. Of, op een eigen server draaien.

Bijdrager
    iAM

.. ja natuurlijk :oops:

Bijdrager
    Rolf
    ”Jør”

lees de titel van dit onderwerp:wink:

Tja…*S*…was meer met de inhoud bezig en minder (half?) met de titel. Ik gebruik zelf Crm4Mac en was dus beetje verrast deze suggestie aan te treffen. That’s all

Bijdrager
    Azor Software

Azor Software is een multi user oplossing die op windows en mac draait. (daarnaast ook op de iPad & iPhone). Je kan zelf kiezen of je Azor zelf wilt hosten of dat je dat wilt laten doen.

In Azor kan je terecht met al je CRM gegevens. Daarnaast kan je projecten plannen en in de gaten houden. Je kan gemakkelijk en snel een offerte, facturen maken die er verzorgd en professioneel uit zien.

Bijdrager
    bartww

http://www.whiteworks.nl webbased dus met alle systemen te gebruiken

Bijdrager
    ElTollo1978

Salesforce! Heeft goede apps ook!:)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.