11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    vanhaze

Creative suite 4 op een dual G4 ..gaat dit een beetje ?

Ola allemaal !

Heeft iemand goede ervaring met het draaien van Adobe CS 4 (met name Photoshop, Illustrator , Indesign, Flash) op een dual 1.25 G4 (met 2 gig ram)?

Draai het allemaal als dikke stroop of valt er wel degelijk goed mee te werken ?

Ik weet dat de minimale eis een G5 is volgens Adobe, maar ik wilde (voodat ik een snellere mac aanschaf) toch jullie ervaringen horen.

Thx alvast !

Rob

Bijdrager
    Vassilli

Je zegt dat je een G4 hebt.
    Maar in je onderschrift staat: Dual G5??

Bijdrager
    bartje

Misschien niet op z’n eigen mac.
    Ik denk dat het best te doen is met een dual G4.

Bijdrager
    vanhaze

side note : het gaat om de g4 dual 1.2 van mijn vriendin, die cs 4 wil draaien :0)

Bijdrager
    soulutions

Probeer het gewoon, en loopt ’t als dikke stroop, dan haal je het er weer af… en anders kan ze toch op jouw G5 werken?;)

Bijdrager
    abacab

Het zal wel allemaal vrij vlot lopen, alleen het opstarten van de programma’s duurt ellendig lang.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Volgens Adobe kan ’t niet..

Moderator
    Night

CS4 is wel een stuk zwaarder als CS3… Ik zou me er niet aan wagen, tenzij je van wachten houdt…

Bijdrager
    MouseMighty

Niet doen! Je doet jezelf echt geen plezier met CS4 op een G4 dual of niet. Het zal er misschien wel op draaien (alhoewel ik dat betwijfel) maar lekker ermee kunnen werken is vraag 2. Als CS5 straks uitkomt (zal wel binnen 14 maanden zijn) dan kan het upgraden wel vergeten. CS5 zal straks, denk ik, lekker Intel only zijn net als SnowLeopard. Daar zit je dan met je G4 moet je alsnog nieuwe hardware aanschaffen.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan
    ”MouseMighty”

Als CS5 straks uitkomt (zal wel binnen 14 maanden zijn) dan kan het upgraden wel vergeten. CS5 zal straks, denk ik, lekker Intel only zijn net als SnowLeopard….

Lekker intel only? Ik had liever lekker Universal Binary en er zijn nog veel users hier die G5’s gebruiken.

Bijdrager
    vanhaze

Bedankt people, ik weet genoeg : overstappen dan maar op nieuwe hardware.

Thread mag van mij op slot.

Gr,

Rob

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.