9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Sgaar

[creative suite 3 update vanaf cs2] op zoek naar download

Ik ben op zoek naar een nederlandse versie van de update van cs 2 naar cs 3.
    Overal in de gangbare retail is dit uitverkocht, alleen werd ik getipt dat dit online zou kunnen staan, waarbij je met creditcard kan betalen. Daarna download je de update/upgrade en ontvang je een registratiecode. Dit alles zou veilig, en legaal zijn.

Ik kan het niet vinden via google, de tipgever kende de url niet, maar had hier ooit over gelezen.
    Heeft iemand hier ervaring mee, zo ja, waar vindt ik dit?

Bijdrager
    Hostyle

Misschien is je snelste weg contact opnemen met Adobe? Zij moeten je zeker verder kunnen helpen.

Bijdrager
    Ian83

Ja, waarom ga je niet direct naar de bron?

Bijdrager
    Sgaar

check! ik heb ze aan de lijn.
    een logische stap lijkt niet altijd logisch.

Bijdrager
    Blieper

Bedoel je dit niet dan:
    Adobe

Moderator
    Mac Daddy

Kan je niet gelijk upgraden naar CS4 dan, of moet je dan het volle pond betalen?

Bijdrager
    JBStudio

Hier hetzelfde gehad… CS4 was er al en CS3 was via adobe niet meer leverbaar. Adobe gebeld en CS4 aangekocht en als service een CS3 downloadlink gekregen. Mocht ik ooit naar CS4 overstappen heb ik dus al een pakket + serienummer liggen.
    Hoop dat ze bij jou net zo coulant zijn als bij mij.

Succes.

Vriendelijke groet,
    JBStudio

Bijdrager
    Hostyle

Goed geregeld van Adobe. Maar had je dan een specifieke reden om met CS3 te blijven werken? CS4 voegt toch alleen nieuwe functies toe, of zie ik dat verkeerd*?

*die kans is natuurlijk zeer groot:P

Bijdrager
    Sgaar

Klopt, CS4 kan meer.
    alleen wordt er veel samengewerkt met mensen die nog op CS3 draaien.
    Bestandsuitwisseling schijnt voor een aantal programma’s nog niet optimaal te zijn.
    Het is een tijdelijke oplossing, CS4 staat er over een half jaar waarschijnlijk op.

Adobe opteerde ook al hetzelfde.

Status: ik wordt teruggebeld, met hopelijk een downloadlink.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.