4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    y-it

Creative Muvo Sport C100

Iemand ervaring met de Creative Muvo Sport C100 ?
    Ben op zoek naar een mp3-speler met goede hoofdtelefoon (niet van die joekels, maar ook geen dopjes) en uiteraard compatible met osx. Bovenstaande lijkt aan wensen te voldoen, maar ik weet niet of die ook wordt herkend e.d. in osx.

Bijdrager
    nivo

Hier vind je natuurlijk voornamelijk tevreden iPod gebruikers waaronder ikzelf, dus ik zou je adviseren je vraag elders te stellen, misschien een of ander Windows forum of zo?

Bijdrager
    moodjoo
    ”nivo”

Hier vind je natuurlijk voornamelijk tevreden iPod gebruikers waaronder ikzelf, dus ik zou je adviseren je vraag elders te stellen, misschien een of ander Windows forum of zo?

y-it vraagt niet of hij werkt onder Windows, maar onder OS X. Lijkt me toch een vraag die hier mag gesteld worden..

Hier staat dat flash-spelers van Creative wel werken, maar alleen dmv drag & drop. Verwacht geen iTunes integratie.

Bijdrager
    Van Cot

die spelers van creative zijn zeer goed, heb er 2, de originele muvo met 128MB en nu de muvo V200 met 256MB, van bijde zeer tevreden. Voor een beetje meer geld heb je wel de ipod maar dit heb ik niet gedaan omdat deze een harde schijf heeft, en dat gaat problemen geven bij het mountainbiken. De ipod schuffle zou dan weer goed zijn maar die levertijd was iets te lang.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.