7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Hermanh

creative cloud naar Macbook transporteren

Mijn vrouw en ik hebben beide een iMac met een abonnement op creative cloud van Adobe.
    Nu wil ik het abonnement splitsen, dus bij mijn vrouw eraf halen, en bij mij op de Macbook zetten.

Reden: mijn vrouw gebruikt dit niet. En ik ga de Macbook voor mijn werk gebruiken.

Iemand een idee?

Bijdrager
    fnk

Je kunt je licentie van Adobe op twee apparaten installeren…………
    Dus hoef je die van je vrouw niet op te zeggen.

Bijdrager
    Pivni Pes

Je mag CC op 2 computers gebruiken.
    Als je CC installeer op je Macbook in je aanmeld, dan kan je gewoon de programma’s installeren die in je abonnement zitten.

Bijdrager
    Hermanh

Ja, sorry… dat weet ik!
    Maar ik heb 2 abonnementen, waar een andere fotograaf ook op zit. Hij heeft een iMac en een macbookPro op de 2 abonnementen staan.
    En ik heb er eentje en mijn vrouw ook eentje. Maar zij gebruikt deze niet, dus wilde ik het abonnement overzetten naar mijn MBPro.

Maar dat gaat niet zo makkelijk… Denk ik..

Vandaar mijn vraag op het forum

Bijdrager
    SvS

Eerst uitloggen en dan inloggen met juiste user.

2e optie
    Bij adobe.com inloggen op safari en dan gebruikte apparaten bewerken (je kunt als je vrouw inloggen en de bewuste Mac eruit halen)

Bijdrager
    Maikelw

Even voor de record, je hebt dus 2 abonnementen, waarvan 1 in gebruik door jou en je vrouw, en 1 in gebruik door een fotograaf met 2 apparaten en je wilt de computer van je vrouw loskoppelen en de account op een computer van jou gaan gebruiken?

Dat moet geen probleem zijn, met deze 2 abonnementen kan je 4 computers tegelijkertijd inloggen. Je kunt dan ook gewoon meerdere computers gebruiken, maar zal je elke keer opnieuw in moeten loggen bij het switchen van computer > Bij het inloggen op een nieuw (onbekend) apparaat wordt er (als het goed is) je een melding voorgeschoven dat het maximale aantal apparaten al in gebruik is. Als je doorgaat zullen alle andere apparaten worden uitgelogd en alleen de nieuw toegevoegde inloggen.

Je kunt dus altijd heen en weer switchen, hetzij je soms wordt uitgelogd op al je apparaten bij het toevoegen van een derde (omdat het maximaal dus 2 is)

Bijdrager
    Hermanh

Hoi Maikel
    Super… dus uitloggen op het systeem van mijn vrouw, en inliggen op mijn MBPRO?
    Weet ik genoeg.
    Super bedankt. Topic gesloten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.