9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    hopsa

    Creative Cloud Desktop app werkt niet meer

    Hallo besten,

    mijn creative cloud desktop app, hield er mee op maandag, foutcode 2: https://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/Error_Code_2_failed_update.html
    De-installeren etc. Dus dat gedaan.

    Nieuw proberen te installeren, maar helaas.

    Het Adobe forum (staf-lid) raad mij aan ook de Application Manager te wissen.

    Kan dat doen, werken mijn Ps Id Ai dan nog wel?
    Uitproberen vind ik geen hele fijne optie, want het installeren van CC Desktop app is nodig vanwege de verificatie van mijn betaling.
    En voor het geval ik geen gebruik kan maken van de apps. Werken is duur tegenwoordig.

    FYI, het staf-lid denkt/dacht dat ik nog geen enkel Adobe programma heb geinstalleerd. Ook al probeerde ik hem dat wijs te maken:
    https://forums.adobe.com/message/7658537#7658537

    Wellicht dat er een van de onzen er licht over heeft!?:-D

    Bijdrager
    Blieper

    Ik heb het ook eens gehad en toen ben ik nogal wat uren afgesloten geweest, lag aan de database van Adobe.

    Je zou eens kunnen proberen om op je account op de website van adobe naar je status te kijken, of je die daar kunt refressen.

    Ook helpt het wel eens om je account op de computer ‘Af te sluiten’ en opnieuw in te loggen, maar ik weet niet of je daar nu dus bij kunt.

    Ja, ik wou dat we weer terug gingen naar de ‘eigen gekochte software’… zal wel weer een hoop commentaar op komen, maar het is nu eenmaal zo.

    Gisteren kreeg ik op 1 dag 3 updates van Bridge, moet wel zeggen dat het probleem daarna was verholpen, hahaha

    Succes

    Bijdrager
    hopsa

    Ik ga het een en ander is op een nieuw account proberen…

    Verificatie vindt ik niet erg, alleen maak dat dan toegankelijk vanuit meerdere hoeken.

    Thnx voor je idee Bliep!:)

    Bijdrager
    hopsa

    Oh een nieuw account heeft geen zin, Adobe’s programma’s staan er nog.
    Dat is dus niet per gebruiker.

    Ehh uitloggen ik durf het niet zo goed. Want ik wil zeker weten dat ik weer kan inloggen zonder die ene CC Desktop App….

    Bijdrager
    Blieper

    Je moet minimaal een maand kunnen werken zonder in te loggen, dus je kunt het gerust doen.

    In jouw geval zou ik ‘Uninstall Creative Cloud’ gebruiken in je Applicatiefolder en dan een nieuwe downloaden

    Bijdrager
    hopsa

    Adobe gebeld (Engelse Helpdesk) en wat folders verwijderd uit de bieb

    En weer installeren met:
    http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=170&platform=Macintosh
    Dat is de Adobe Application Manager
    Deze installeert weer netjes de CCDA

    Succes anderen die zich hoofdbrekens hierop moeten storten.
    Dus even Adobe bellen: http://www.adobe.com/nl/support/programs/adobe/?tab:contact=1

    Bijdrager
    Blieper

    Ik zou bij je titel even aangeven, wat er mee aan de hand is, bv Creative Cloud Desktop app werk niet meer of zo;-)

    Bijdrager

    Ik had net dezelfde foutmelding. Heb dan maar eens een windows-solution geprobeerd: herstarten en toen ging de app vanzelf over naar het upgraden van de 2015. Probleem opgelost.

    Bijdrager
    hopsa

    @Bliep, done!;-)

    @Thomas
    , ook de windows methode was toen niet succesvol….

    @Alison
    ; de folders, waren er niet heel veel, en hang me er niet aan op:

    GoTo ~/Library/Application Support/Adobe
    AAMUpdater
    OOBE

    GoTo /Library/Application Support/Adobe
    AAMUpdater
    AdobeApplicationManager
    OOBE

    Maar bel liever de Adobe Helpdesk, om eventuele foutjes te voorkomen.
    ze wilden eerst ook nog wel even teamviewen vanuit Pakistan om de computer over te nemen, dat vond ik niet.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.