-
Q:
Creative Cloud Desktop app werkt niet meer
Hallo besten,
mijn creative cloud desktop app, hield er mee op maandag, foutcode 2: https://helpx.adobe.com/creative-cloud/kb/Error_Code_2_failed_update.html
De-installeren etc. Dus dat gedaan.Nieuw proberen te installeren, maar helaas.
Het Adobe forum (staf-lid) raad mij aan ook de Application Manager te wissen.
Kan dat doen, werken mijn Ps Id Ai dan nog wel?
Uitproberen vind ik geen hele fijne optie, want het installeren van CC Desktop app is nodig vanwege de verificatie van mijn betaling.
En voor het geval ik geen gebruik kan maken van de apps. Werken is duur tegenwoordig.FYI, het staf-lid denkt/dacht dat ik nog geen enkel Adobe programma heb geinstalleerd. Ook al probeerde ik hem dat wijs te maken:
https://forums.adobe.com/message/7658537#7658537Wellicht dat er een van de onzen er licht over heeft!?
Ik heb het ook eens gehad en toen ben ik nogal wat uren afgesloten geweest, lag aan de database van Adobe.
Je zou eens kunnen proberen om op je account op de website van adobe naar je status te kijken, of je die daar kunt refressen.
Ook helpt het wel eens om je account op de computer ‘Af te sluiten’ en opnieuw in te loggen, maar ik weet niet of je daar nu dus bij kunt.
Ja, ik wou dat we weer terug gingen naar de ‘eigen gekochte software’… zal wel weer een hoop commentaar op komen, maar het is nu eenmaal zo.
Gisteren kreeg ik op 1 dag 3 updates van Bridge, moet wel zeggen dat het probleem daarna was verholpen, hahaha
Succes
Je moet minimaal een maand kunnen werken zonder in te loggen, dus je kunt het gerust doen.
In jouw geval zou ik ‘Uninstall Creative Cloud’ gebruiken in je Applicatiefolder en dan een nieuwe downloaden
Adobe gebeld (Engelse Helpdesk) en wat folders verwijderd uit de bieb
En weer installeren met:
http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?product=170&platform=Macintosh
Dat is de Adobe Application Manager
Deze installeert weer netjes de CCDASucces anderen die zich hoofdbrekens hierop moeten storten.
Dus even Adobe bellen: http://www.adobe.com/nl/support/programs/adobe/?tab:contact=118 juni 2015 om 16:40Ik had net dezelfde foutmelding. Heb dan maar eens een windows-solution geprobeerd: herstarten en toen ging de app vanzelf over naar het upgraden van de 2015. Probleem opgelost.
@Bliep, done!
@Thomas, ook de windows methode was toen niet succesvol….
@Alison; de folders, waren er niet heel veel, en hang me er niet aan op:GoTo ~/Library/Application Support/Adobe
AAMUpdater
OOBEGoTo /Library/Application Support/Adobe
AAMUpdater
AdobeApplicationManager
OOBEMaar bel liever de Adobe Helpdesk, om eventuele foutjes te voorkomen.
ze wilden eerst ook nog wel even teamviewen vanuit Pakistan om de computer over te nemen, dat vond ik niet.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.