One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Webdiensten » Creative Cloud, conflicted copy from mac book

Creative Cloud, conflicted copy from mac book

Profielfoto van Duchess72

Duchess72 op 17 juli 2017 #

Hallo,

Ik werk met een Imac en een MacBook Pro.

De laatste tijd krijg ik steeds kopieen van document/bestanden met daarachter de tekst  -conflicted copy from mac book-

Iemand enig idee waar dat doorkomt?

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: IN JUISTE SUBFORUM GEPLAATST
Profielfoto van Night

Night [moderator] op 17 juli 2017 #

Bekend probleem, dat meestal, maar lang niet altijd, veroorzaakt wordt doordat de betreffende file door twee mensen (of computers) tegelijk actief benaderd wordt. Probeer het betreffende bestand te bewaren middels “Save As” i.p.v. “Save” en gebruik gewoon dezelfde naam.
Heb je dit probleem, kom je er meestal niet snel vanaf. Vaak wordt geadviseerd om dezelfde workflow te gebruiken met Dropbox i.p.v. Adobe’s Creative Cloud.

Lees ook dit eens door: https://forums.adobe.com/thread/1289595

Profielfoto van Duchess72

Duchess72 op 17 juli 2017 #

Dank voor je reactie, ik ga even inlezen…

Ik had nog een andere vraag, wellicht weet jij hier ook iets meer van.

Omdat CC niet goed synchroniseert en bestanden verwijderd waar ik niet om vraag, ben ik alles aan het nalopen gegaan, bestanden die ik niet meer nodig heb, heb ik gedeleted. Echter plaatst CC deze nu allemaal weer terug…. #vermoeiend.
Hoe kan ik dat proces stoppen?

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 17 juli 2017 #

Dat graag óf in je andere topic behandelen óf hier (en het andere topic laten verwijderen). Maar niet alletwee.;-)

Over dit topic

Gestart op 17 juli 2017 door Duchess72

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?