7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    banaan

Create Webalbums…

Niet echt een vraag maar meer iets anders:

Ik heb een programma geschreven om webalbums te produceren die er ongeveer zo uit kunnen gaan zien: http://www.thegreatesthits.net/downloads/bananalbum/sample/

Het iz ultra-simpel; sleep gewoon je mapje met jpg-bestandjes [of een aantal losse bestandjes] op het icoontje, selecteer een output-map en done! Als ’t allemaal vlekkeloos verloopt natuurlijk :] Ik ben namelijk nog geen professional op het gebied van programmas schrijven in AppleScript. [Flash Actionscript heb ik trouwens wel zeer behoorlijk onder mijn knieën.]

Download de .app op http://www.thegreatesthits.net/?launch=BananAlbum [ondertussen al de beta6..]

Mzzl

Bijdrager
    Tomaat

Leuk gedaan! Ik ga het zeker even uitproberen!

Keep up the good work:)

Bijdrager
    suicide

Gaaf…

Vraagje heb je nog meer foto’s van die bouwput met die mooie cat erin?
    Zo ja…. zou ik die mogen hebben? downloaden? weet ik wat?

Bijdrager
    Fokker3
    ”sigterm”

Reis gewoon even naar Arnhem 8) , volgens mij zijn deze gemaakt bij het station. Voor de ingang is een enorme bouwput. Ik meen, dat ze daar een ondergronds busstation gaan bouwen of zo?

Bijdrager
    MacBeer

Dit vind ik héél stoer 8)

Ik ga ‘m gelijk downloaden.

Bijdrager
    suicide
    ”Fokker3″
    ”sigterm”

Reis gewoon even naar Arnhem 8) , volgens mij zijn deze gemaakt bij het station. Voor de ingang is een enorme bouwput. Ik meen, dat ze daar een ondergronds busstation gaan bouwen of zo?

Volgens mij vroeg ik dat niet…….

Bijdrager
    MacX

Leuke page, banaan. Ik heb hem gisteren al gezien maar vandaag ook even het progje uitgeprobeerd, ik moet zeggen zeer geslaagd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.