11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Gondaleh

crashende apps in iOS 9.2

En een goedeavond,morgen of middag allemaal….

Ik heb een antieke iPad2;) die het voor de iOS update 9.0 en latere feilloos deed. Nu staat dus die nieuwe versie erop geinstalleerd 9.2 en heb ik voortdurend last van apps die crashen, hetgeen eerder nooit gebeurde.
    Facebook b.v. en Safari en een dom spelletje dat niet eens meer wil laden en daar baal ik behoorlijk van. Deze opdate zou zelfs mijn oude iPad sneller maken, meer ruimte geven etc etc volgens Apple….helaas dus niet! Heb alleen maar last van het ding.
    Iemand daar ook last van of ben ik de enige met zo’n eigenzinnig oudje?

Bijdrager
    Betatester

Hoe kom je aan iOS 9.2 ik kan pas bij iOS 9.02

Bijdrager
    Beech

Je bedoelt 9.0.2 ? Facebook is elke keer na een update een probleem, lees ik overal. Misschien moet je Safari eens opschonen in Instellingen.

Bijdrager
    Gondaleh

Nulletje vergeten, dat gebeurt me tegenwoordig nogals eens…vergeten is “my middle name” en is leeftijdsgerelateerd!
    Ben blij dat jullie wel zo slim zijn om te begrijpen wat ik bedoel alhoewel “de open deur” lekker werd ingetrapt:P
    Koekjestrommels en geschiedenissen worden regelmatig geleegd/gewist.
    Ik begrijp Beech, dat er dus altijd problemen zijn met apps na een update?
    Dan zal het wel wachten worden op allerlei opvolgende updates, heb er wel eerlijk gezegd een beetje genoeg van, alhoewel ik me realiseer dat bugs niet allemaal kunnen worden opgeschoond voordat een update wordt uitgegeven.
    Betatester…bedankt voor je zinvolle reactie!

Bijdrager
    Unlock32

Tja, hoe jammer het ook is jij bent en blijft de eigenaar van de ipad en jij hebt dus altijd de keus om een ouder apparaat niet meer te updaten. ik begrijp dan ook nooit waarom mensen zich altijd zo gedwongen voelen om het wel te doen. Hier heb ik ook een iPad 2 en ik heb al eens eerder gezegd dat het “probleem” is dat het ding het zo goed blijft doen, geen kras, geen buts maar de werking van sommige dingen gaan wel achteruit. Zonde om weg te doen dus. Ik realiseer mij maar al te goed dat het een keer ophoud en dat sommige apps (ook vanwege alle updates?) gewoon niet meer soepel lopen en niet genoeg hebben aan de configuratie van een iPad 2. Daarom is hier gewoon het gebruik veranderd en gebruik ik de iPad vooral voor Infuse en het streamen van content, op deze manier heb ik dan ook nog steeds veel plezier van die iPad.

Bijdrager
    Gondaleh

Hoi Unlock32….
    Dat is nou precies hetgeen ik heb besloten.
    Ik heb alle apps die ik downloadde eraf gehaald en gebruik mijn pad slechts om tijdens verblijf in bed wanneer ik ziek ben, te luisteren naar debatten en/of discussies via YT, haak ik er mijn Jabra aan en hopla….afleiding.

Voor een nieuwe iPad ga ik niet meer, die dingen kosten echt een pak geld dat ik beter aan andere zaken kan besteden.
    Heb uiteraard ook een iMac staan (een late 2009) en die werkt uitstekend, al jaren. Draaiend op Yosemite op dit moment en wat ik over ElCapitan lees, heeft mij doen besluiten niet voor die update te gaan.
    Bedankt voor je feedback en fijne zondag toegewenst.

Bijdrager
    App69

Geduld uitoefenen?

Crashen doen de Apps niet meer. Wel vastlopen!
     Fail

Bijdrager
    Betatester

Graag gedaan ik doe graag bijdragen aan toppiks

Bijdrager
    bassbug

Mijn iPhone 5 is sinds de laatste update echt instabiel. Steeds crashen apps die hiervoor nooit eruit knalde.

Bijdrager
    Acount

Hoi ik heb een iphone 5 en kan niet ios 9.1 downloaden en iemand die ik ken heeft ook een iphone 5 en kan wel ios 9.1 downloaden hoe kan dat?

Bijdrager
    App69

iOS 9.1 is nog altijd béta.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.