9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    NickyvdBerg

Crash Springboard iPhone 5S

Heb de 5S nu vanaf de releasedatum en had vandaag voor de 2e keer dat ik bij een willekeurige handeling het Apple logo voor +- 10 seconden in beeld kreeg. Daarna verscheen gewoon weer het beeld waar ik gebleven was.

Is dit gewoon een bug in iOS7 en stomme pech of kan het ook een andere oorzaak hebben ?

Ik heb ook het crash report , zou iemand voor mij kunnen kijken of dit iets is om zorgen over te maken?

Bijdrager
    CedricH

Volgens mij is dit gewoon een combinatie van een bug in iOS7 en stomme pech, ik heb het ook af en toe met mijn iPhone 3GS en Whatsapp

Inactief
    Anoniem

heb ik ook al twee keer gehad op een iPhone 4s

Bijdrager
    NickyvdBerg

Thnx. Zijn er mensen die er meer vanaf weten? Wil graag weten of dit iets is waar ik terug mee zou moeten of dat het nix is.

Bijdrager
    CedricH

Het is geen hardware probleem met je iPhone dus je zal hem daar niet voor kunnen terugbrengen. Het beste wat je kan doen is het probleem rapporteren aan de ontwikkelaar van de app en aan Apple zelf zodat ze die bugs kunnen onderzoeken.

Bijdrager
    NickyvdBerg

Als ik eens wist hoe ik kon ontdekken welke app dit deed:)

Bijdrager
    Melbuuln

Heb nu ook meerdere keren gehad bij mijn iPhone 5.
    Zo uit het niets komt de Apple logo in beeld.

Bijdrager
    Chorro

Ik denk dat het meer aan iOS7 ligt dan aan een bepaalde app. Heb het ook wel eens op m’n iPhone 5 als ik terug ga naar het springboard. Regelmaat voor wat betreft het gebruik van een bepaalde app is er niet bij mij.

Bijdrager
    NickyvdBerg

Ik heb er niet eens belachelijk veel Apps op staan. Ben toch maar even gaan spitten. Had de app “Koopzondagen” erop staan. Bleek dat die voor het laatst in December 2010 een update heeft gehad. Deze maar verwijderd. Hopen dat deze het was. De rest is allemaal up to date met iOS 7.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.