5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ensemble

Crash of ?? Logic Pro

kan iemand mij helpen met het volgende? Ik heb vandaag het een boek gekocht uit de Apple pro Training Series. Logic Pro variant hiervan.

Nu zit er een DVD bij met content welke ik vanuit de DVD op mijn bureaublad moet kopieren, iets van 2,2Gb aan data, audio files etc.

Ik krijg bij het kopieren de volgende mededeling:
    De Finder kan de bewerking niet voltooien, omdat sommige gegevens in ‘Crash.sd2’ niet kunnen worden gelezen of geschreven. (foutcode -36)

Kent iemand deze foutcode? Of weet hij waar het naar verwijst?

ens

Bijdrager
    Undaunted

oei, dat komt me bekend voor. Niet met deze disc maar met een andere. Bij mij lag dat aan m’n CD-lezer. In de regel nooit problemen mee (de interne DVD brander van de G5). Ik heb toen een externe DVD-brander aangesloten en die kon de data er wel zonder fouten afkrijgen.

Als je geen andere speler hebt, dan maar op een andere computer slepen en opnieuw op een schijf branden. Succes.

Bijdrager
    sally

Je kunt proberen de files in stappen over te zetten
    Jouw probleem-file zit in Media/ Darkside/ Audio Files/ Crash.sd2

Bijdrager
    Ensemble

Heren,

Onwijs bedankt voor de hulp.
    Ik heb de files even via een externe hd op mijn bureablad gezet.
    Verder gelijk maar even gecheckt of mijn dvd en cd het normaal deden. Dat was gelukkig het geval.
    Nu maar weer eens verder op mijn heerlijke MBP!;)

Bijdrager
    Gothenburg

Wat je ook kunt doen is het project laden vanaf de CD/DVD. Dan geeft hij de eerste keer waarschijnlijk een foutmelding dat hij overbelast is. Daarna kun je gewoon het project bewaren op je HD

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.