9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Harry

crash in slideshow bij iPhoto

Hallo tlekens als ik in iPhoto 2.0 een slideshow wil starten dan begint de muziek en krijg ik de eerste foto op mijn scherm. maar bij de wisseling naar de volgende foto stops de beeldwisseling ergens net voor de volgende foto verschijnt of gedurende de wisseling. Je ziet dan 2 beelden door elkaar. De muziek gaat nog een poosje door maar stopt dan ook
    Enige oplossing is herstarten verder werkt niets, ook geforceerd iPhoto stoppen is niet mogelijk.

Ik werk met G4-450 OSX 10.2.4 en heb alles al opnieuw schoon geinstalleerd etc

Iemand enig idee wat hiet mis is

groeten

Bijdrager
    nankovic

hoeveel RAM heb je? Probeer eens een ander muziekje.

Bijdrager
    Harry

ik heb 384 mb heb zelfs al met alleen 258 en alleen 128mb geprobeerd werkt ook niet. Net zo min als een ander muziekje trouwens

Bijdrager
    nankovic

:?

Kun jij je RAM steeds verminderen? Je moet het vermeerderen!

Hoeveel foto’s gaat het om?

Bijdrager
    Harry

ik weet het hoe meer geheugen hoe beter ik heb dat gedaan om eventueel een probleem met een geheugen module uit te schakelen
    ook met een paar foto’s gebeurd het

Bijdrager
    Aqua1

Kan het niet zijn dat je library te vol is ? Ik meen ooit ergens iets gelezen te hebben over maximaal 700 foto’s ofzo. Maar waar ook weer…… :?

Bijdrager
    Harry

ik dacht dat dat met iPhoto 2 opgelost was, maar ik zal eens kijken hoeveel er in zitten

Bijdrager
    els

Ik heb vrijwel hetzelfde probleem, aan het geheugen mag het niet liggen, want ik heb een gloednieuwe powerbook met maximaal geheugen bijgeplaatst. Ik word steeds uit iPhoto geknikkerd. Irri! Overigens laat ook de help-viewer me keer op keer in de steek. Geen idee waar ik het zoeken moet. Nou ja, op dit forum dus.

Bijdrager
    iSpons

ik heb hetzelfde probleem
    soms laat hij 2 of 3 foto’s zien en stopt dan
    iPhoto zelf crasht niet maar gewoon de slideshow stopt en je komt terug in je bib
    in het begin was het alleen toen ik instelde dat hij willekeurig fotos moest laten zien maar nu doet hij het bij alles
    iemand een idee hoe dit op te lossen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.