15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    wdele

Covers toevoegen aan nummers in iTunes

Hallo,

Ik heb handmatig toegevoegde nummers in iTunes staan (lokaal), en deze heb ik ook op mijn iPad gezet. Nu is mijn vraag, ik heb geen mooie voorkant (een cover van een CD of zo). Ik heb al een afbeelding, alleen nu moet ik nog weten hoe ik deze in iTunes moet zetten.

Dus, voor alle duidelijkheid wil ik een cover toevoegen aan mijn nummers toevoegen.

Hoe moet dit?

Bedankt,
    L.

Bijdrager
    wdele

Edit: tabblad “illustraties” geblokkeerd. Even met een ander nummer geprobeerd te bekijken maar daar kan ik het tabblad wel openen.

Bijdrager
    Ricardo95

op toon info klikken (of edit in het engels) en dan zie je rechts bijna onder een vierkant wit vak….daar de afbeelding heenslepen!

Bijdrager
    wdele

Ik zie geen wit vak onder…

Bijdrager
    wdele

Edit: Als je het witte vak boven bedoelt, erheen slepen werkt niet…

Bijdrager
    Doney

Probeer eens rechtermuisknop op het nummer > Create MP3 Version, en daar de Cover toe te voegen. Het “oude” nummer vervolgens verwijderen.:)

Bijdrager
    sedikit
    Inactief
    Anoniem

Soms kan er een schrijfbeveiliging op een bestand zitten, waardoor je niet in staat bent wijzigingen aan te brengen.

Dus vraag de bestandsinfo is op met CMD-I en kijk of de toegangsbevoegdheden misschien op ‘alleen lezen’ staan. Zo ja, verander dat dan naar ‘lezen en schrijven’.

Bijdrager
    wdele

Dank je wel, iedereen!

@Doney Idd, bestandsformaat wijzigen en dan heb je toegang. Heel erg bedankt iedereen!

Geblokkeerd
    Bento
    wdele op 31 oktober 2011

Ik zie geen wit vak onder…
    Dat staat ook op de tab “Info”, niet op de tab “Overzicht”.

Bijdrager
    Qmagic

WAV bestanden worden niet ondersteund met cover(illustraties), AIFF of AAC (m4a) wel.

Bijdrager
    cids

Correct, met WAV geen “covers”, je zult je bestanden dus om moeten zetten naar een ander formaat…

Bijdrager
    Ian L

Kan bij tabblad info ook of er een ID3 Tag versie is vermeld?

Moderator
    unSOUND

Zoals hierboven al is gezegd, het is een WAV bestand… Geen ID3tags dus.

Bijdrager
    Ian L

Dat klopt daarom had ik het er niet bij gezet. Sorry.

Ik had zelf een aantal MP3 waar ik geen covers kon toevoegen. Dit kwam doordat de MP3 geen ID3 Tag versie had. Ik dacht meld het even.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.