10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Georgio_R

Coverflow weergave in iTunes voor iPod

Hallo,

Als ik muziek luister in iTunes van mijn library op mijn MB kan ik mijn albums gewoon met coverflow weergave zien.
    Ik heb alleen een hoop muziek op mijn iPod staan die ik niet meer op mijn MB heb staan. Als ik die muziek luister sluit ik mijn iPod aan op mijn MB en luister ik het via iTunes.
    Het enige probleem is dat ik dan geen coverflow weergave meer kan krijgen.
    Weet iemand of daar een plugin ofzo voor is?

Bij voorbaat dank,

S. Rietjens :apple:

Bijdrager
    Pieterr

Ik zou als ik jou was alle muziek die alleen op je iPod staat (en niet op je MacBook) ook op je MacBook zetten in je iTunes bibliotheek. Er zijn verschillende programma’s beschikbaar om dat te doen. Kijk in de sticky: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=66574
    Dan is je CoverFlow probleem opgelost, aangenomen dat je de hoesjes al in de tracks op je iPod hebt zitten. En anders kun je de hoesjes toevoegen in iTunes.

Bijdrager
    Georgio_R

Ok dat zou kunnen maar ik vond het juist zo fijn dat ik niet zoveel opslag kwijt ben op mijn MB voor muziek (43 gig)

:apple:

Moderator
    unSOUND

Extra leuk wordt het zodra je iPod kapot gaat of gestolen wordt… Dan ben je je muziek immers kwijt omdat het ook niet meer op je Mac staat… En als je een tweede iPod koopt kan er ook geen muziek op gezet worden omdat de muziek niet op de Mac staat…

Ruimte besparen door je back-ups weg te gooien… Ik zal het nooit begrijpen.

Bijdrager
    Georgio_R

Je hebt gelijk, dan ga ik tog maar voor het idee van Pieter, thnx

Moderator
    unSOUND

Ik weet niet hoe krap je qua ruimte zit op je MBP, maar je zou eventueel je hele iTunes library op een externe schijf kunnen zetten en daar vandaan draaien… Dan heb je EN alles weer in je iTunes, EN vrije ruimte op je machine…

Bijdrager
    Georgio_R

Daar zat ik idd ook aan te denken, ik denk dat ik maar eens op pad ga voor een goede ext. harddisc.
    Nog tips voor de aanschaf?

Moderator
    unSOUND

Persoonlijk ben ik erg tevreden met de LaCie Rugged [FireWire 800]

Bijdrager
    rohtop

bij mij is het juist andersom, om ruimte te besparen op m’n iPod, heb ik niet al mijn muziek erop gezet, maar op m’n computer. Ext.hardiskje aanschaffen lijkt me voor jou inderdaad de beste oplossing, ook de veiligste.

toch blijft de vraag natuurlijk wel staan, ben er eigenlijk ook wel benieuwd naar…

Bijdrager
    Georgio_R

Geloof het of niet: ik starte net mijn iPod op……

Je raadt het al: LEEG :cry:

Alles weg. geen backups!

Hier ben ik echt ziek van :oops:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.