6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Fata

Counter strike op een Macbook?

goede middag mensen,

ik ben geen actieve gamer maar er is een game die ik af en toe speel en dat is Couner strike.

ik vroeg me af of dit een beetje lekker loopt op een macbook?

mensen die dit hebben uitgeprobeert?

(volgens mij draait het alleen op windows)

Bijdrager
    moller

probeer hier eens aan te komen:

http://www.codeweavers.com/products/cxmac/

steam, counter-strike, de hele mikmak.

Bijdrager
    EclipX

Ja, ik speel het via Cross-Over, met aangepaste settings, en het spel draait soepel & snel

Bijdrager
    darkraver007

ik heb een vraagje over counterstrike, wat heb je nodig om ’t spel fatsoenlijk te kunnen draaien?

ik heb een Macbook Core Duo 2,0 Ghz en heb 512 MB Ram, niet geupgrade dus, ik weet alleen niet veel over de videokaart, kan iemand mij zeggen of ik het spel soepel en snel kan spelen? :apple: :finderoud:

Bijdrager
    darkraver007

ik heb een vraagje over counterstrike, wat heb je nodig om ’t spel fatsoenlijk te kunnen draaien?

ik heb een Macbook Core Duo 2,0 Ghz en heb 512 MB Ram, niet geupgrade dus, ik weet alleen niet veel over de videokaart, kan iemand mij zeggen of ik het spel soepel en snel kan spelen? :apple: :finderoud:

Bijdrager
    BILF

Dat mag geen enkel probleem zijn, ik draai het zelf in Parallels Desktop, maar dan is meer RAM zeker aangeraden. In bootcamp zou je met 512 MB moeten toekomen, zo ontzettend zwaar is CS nu ook weer niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.