8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    R-Y

Counter Strike : G.O

Beste lui,

Sinds vandaag heb ik bij iedere game die ik online join, dat ik onverwachts uit het spel wordt gegooid en op het bureaublad land.

Computer meerdere malen opnieuw opgestart, evenals de app en zelfs met alle andere apps gesloten. Niks helpt. Iemand met dezelfde problemen?

Bijdrager
    R-Y

Oeps, titel moest anders en die code met een verborgen quote. Excuus.

EDIT: Voor hieronder: Klopt, daar kwam ik iets te laat achter. Alvast bedankt.

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je zelf veranderen door in je eerste posting te gaan naar je avatar, klik op het driehoekje en kies voor Bewerk. Op die manier hoef je ook niet een tweede posting aan te maken met je excuusregel.
    :wink:

Bijdrager
    mellukk

Ik heb dezelfde problemen. Als ik tegen bots speel is het geen probleem, zodra ik online ga crashed het spel.

Bijdrager
    Ree

een half uurtje googlen heeft mij geleerd dat sinds de laatste update het voor praktisch alle Mac spelers en voor ongeveer 25% van de Windows gamers het geval is.
    .
    ’t Is klote, maar effe wachten tot de volgende update die dat hopelijk oplost.
    .
    Overigens heb ik het, in tegenstelling tot mellukk, heel vaak bij online, en minder vaak, maar zeer zeker ook bij spelen tegen bots.

Bijdrager
    R-Y

Ah hartstikke bedankt, kon het zelf niet zo snel vinden!

Wel heel zuur dit..maar we wachten dan inderdaad maar even.

Bijdrager
    MaartenSeuntjens

Hier hetzelfde, bij de beta had ik er geen last van maar nu wel. Ik hoop op een update zo snel mogelijk.

Bijdrager
    R-Y

Het is als het goed is nu verholpen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.