7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hifi

Countdown verbonden aan een actie

Dag OMT,

Ik ben voor school bezig aan een test. Ik ben bezig een webpagina aan het opstellen waar er verplaatsbare beelden opstaan. Die iedereen zelf kan schikken om zo een soort van collage te maken. Ik heb al gevonden hoe ik een beeldenmap kan uitlezen, de beelden kan verplaatsen (dmv jquery) en hoe ik de pagina kan printen. Maar om de boel spannender te maken zou ik de bezoeker tien seconden (of langer) willen opleggen totdat automatisch het venster verschijnt van print de pagina. Zodat de bezoeker dan sneller zal beelden verplaatsen en zo tot uniek combinaties kan komen.

maartenvanhoecke.com/2011/test.php

Zover ben ik al. De beelden zijn wel een beetje goor, maar dit hoort bij het onderwerp.

Groeten

Bijdrager
    maikelhaas

Ik ben zelf geen voorstander van webpagina’s uit printen, maar is het niet mogelijk om een javascript toe te voegen aan je pagina waarin je zegt:

<br />
    setTimeout ( print(), 10000);<br />

Bijdrager
    Max14

Nice, al zou ‘k als ‘k jou was de afbeeldingen wat kleiner maken,.. want ze prettig rangschikken op mijn kleine beeldschermpje (15″) gaat wat lastig,.. ik vermoed dat je een iMac hebt?
    Verder werkt het best nice!

Bijdrager
    hifi

Bedankt voor het compliment, ja er komt nog een scale optie op ook

Bijdrager
    hifi

maikelhaas, bedankt het werkt idd op die manier. nu nog een apparte print stylesheet aanmaken en de formaten bepalen

Bijdrager
    zuperuser

Misschien moet je het iets spannender maken door ‘multi-user’ te denken?
    Of toe laten dat de bezoeker ook eigen beelden kan opladen?

Succes en tot maandag,
    je docent:-)

Bijdrager
    maikelhaas

Succes hifi, ik ben benieuwd naar het eindresultaat:-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.