9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    /dev/enschede

Copy-paste van Keynote naar Pages [Opgelost]

Ik heb een simpel plaatje gemaakt in Keynote: een paar blokjes met pijltjes ertussen.

Nu wil ik dit plaatje copy-pasten naar Pages. Binnen Keynote heb ik het diagram geselecteerd en cmd-c gedaan. Binnen Pages vervolgens netjes cmd-v. Wat blijkt: ik alle blok en pijltjes, echter in een geheel andere volgorde.

Hoe maak ik een kopie van een simpel diagram in Keynote?

Bijdrager
    aToMac

Probeer je losse objecten eens te groeperen in Keynote voordat je Copy doet.

Bijdrager
    /dev/enschede

Dat gaat ook niet geweldig. Het plaatje wordt wel overgenomen maar de teksten (in de rechthoekjes) passen daarna niet meer en zijn ook niet meer aan te passen.

Kan ik zo’n selectie niet opslaan als plaatje?

Bijdrager
    aToMac

Appeltje + Control + SHIFT + 4, dan vakje trekken, dan zet ie een image op je klembord en die kan je pasten in Pages

Bijdrager
    Lustigson
    ”aToMac”

Appeltje + Control + SHIFT + 4, dan vakje trekken, dan zet ie een image op je klembord en die kan je pasten in Pages

Dat, ja. Enig nadeel is dat je ‘m dan niet kunt bewerken. Maar als je ’t plaatje in Pages opslaat, heb je altijd iets om op terug te vallen.

Bijdrager
    /dev/enschede

Hmmm… dit is een van de weinige dingen die ome Bill wel goed voor elkaar had… Paste as picture

Bijdrager
    /dev/enschede

Overigens; dank voor de ctrl+cmd+shft+4 oplossing!

Bijdrager
    Oppie

Slepen geprobeerd? Da’s over het algemeen the Apple way

Bijdrager
    /dev/enschede
    ”Oppie”

Slepen geprobeerd? Da’s over het algemeen the Apple way

Yep, geeft geen verbetering.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.