6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Niels_D

CoolFeet by BleuLounge

Weet niet of iemand ze al kent, maar zag dat er nog geen topic over was op t forum.

Het zijn zeg maar 4 pootjes met aan een uiteinde een zuignap. Twee korte en twee lange. Je *plopt* ze zo op de onderkant van je Macbook en klaar ben je (ook zit er een klein lipje aan, als je daar aan trekt laten ze gemakkelijk weer los.)

Ik heb ze net een weekje terug gekocht en het bevalt me zeer goed. Doordat t toetsenbord nu iets schuin staat typt t zeer prettig, en door de bodemvrijheid blijft ie lekker koel, heeft vooral voordeel als je hem weleens op zachte oppervlakken zet, zoals bank, bed of vloerkleed.

Werkt ook op zwarte Macbooks en Pro’s, maar dan moet je eerst ff een bijgeleverd plakkertje opplakken waarmee je een mooi glad contact oppervlak creëert voor de zuignapjes.

Uiteraard heb ik even een fotootje gemaakt:

Ik heb ze voor 14,95 bij een Applestore gehaald.

Bijdrager
    ragoooon

Lijkt in sommige opzichten wel handig, maar hierdoor lijkt ie wel iets minder ‘draagbaar’.
    En ook een leuke foto.

Bijdrager
    OGT

wel minder draagbaar, maar als de MacBook langere tijd op een bureau staat wel voordeliger imho.. zowel koeling als typen..

en ziet er nog goed uit ook vind ik!

Bijdrager
    danielpunt

Ik gebruik ze al een tijdje. Ben er zeker tevreden over, alleen op schoot gebruiken doe ik niet. Vind ik niet zo prettig werken, maar op een burea des te meer!

Heb trouwens die doorzichtige plakkers niet op mijn PowerBook geplakt, en het werkt prima zo.

Bijdrager
    Niels_D

Als je em meeneemt, haal je de pootjes er zo vanaf, stop je ze in een klein meegeleverd zakje en stop je die in je jaszak/tas. Je kunt ook alleen de hoge of alleen de lage pootjes meenemen als je wilt.

Maar ik vind het voor thiusgebruik ook wel gemakkelijk dat hij iets hoger staat. Zo kan je er makkelijker met je handen onder, en til je hem zo op om even mee te nemen door het huis.

Bijdrager
    OGT

handig, ziet er goed uit, en kost (bijna) niks..

weet iemand waar ze deze verkopen in België?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.