11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Maced.2

CoolBook

Ik zag de laaste tijd veel vragen voor een goede App voor Temp enzo voor de nieuwe Macbooks
    Nou hier is er dan 1 voor de liefhebbers http://www.coolbook.se/CoolBook.html
    Het is niet helemaal free, mits je het app koopt dan kan je alles zelf instellen :oops:

ENJOY :apple:

Bijdrager
    PietjePuk

[verplaatst naar overige software]

Bijdrager
    foobar
    Bijdrager
    Maced.2

ach ja altijd baas boven baas:) en voor free is altijd beter ……had deze nog niet gezien.

Bijdrager
    Tjeerd

fantastisch.. als ie te heet wordt laat je ‘m gewoon even coolen.

Bijdrager
    bobdebouwer

Dit soort dingen kunnen dus nooit goed zijn voor je laptop.
    Waarom moet iedereen toch altijd alles zelf kunnen regelen. En ook de dingen, zoals fans, waar je gewoon van af moet blijven. Apple heeft jaren lange ervaring met latops en weet precies hoeveel ze moeten koelen en hoelang ze kunnen wachten met koelen, zodat de laptops ‘stil’ blijven.
    En toch zijn er van die mensen die het nodig vinden om dit te veranderen. En dan wel zeiken als er iets stuk gaat. Of als er naar een jaar of zo fans vervangen moeten worden omdat ze het niet doen. En dan zeiken bij apple dat ze slechte kwaliteit leveren. :x

Laat de dingen gewoon zoals apple ze heeft ingesteld. Dan werkt het namelijk het beste, en waarschijnlijk ook langer.

Apple doet dit namelijk al langer dan jullie dacht ik zo :?

Dit moest ik even kwijt

:D

Bijdrager
    Doulos

Over cool gesproken.

Nadat de Heatsink van mijn Macbook vervangen is en nadat ik de laatste firmware update heb geïnstalleerd lijkt mijn Macbook veel minder warm te worden.

Klopt dat? Of zal het suggestie zijn?

Bijdrager
    roy
    ”bobdebouwer”

Dit soort dingen kunnen dus nooit goed zijn voor je laptop.
    Waarom moet iedereen toch altijd alles zelf kunnen regelen……..

Is een switcher ziekte denk ik:) had er zelf ook last van. OS X aanpassen tot het zo kreupel werd dat er een herinstallatie nodig was…

Bijdrager
    bhaenraets

@Doulos
    Even voor mijn eigen benchmark: hoe warm wordt je macbook nu? (En dan bedoel ik natuurlijk wel: als je ‘m even stevig laat werken – DVD’tje rippen of zo.)

Bijdrager
    fistkikker

@bobdebouwer: de instellingen van apple zijn een compromis tussen snelheid, batterijgebruik en fannoise. Als je een langzamere macbook of een luidere fan accepteert dan apple heeft ingeschat is daar niets mis mee. Een beter gekoelde macbook gaat heus niet sneller stuk.

Bijdrager
    iMike
    ”Doulos”

Over cool gesproken.

Nadat de Heatsink van mijn Macbook vervangen is en nadat ik de laatste firmware update heb geïnstalleerd lijkt mijn Macbook veel minder warm te worden.

Klopt dat? Of zal het suggestie zijn?

lijkt me vrij logish he… Heatsinks zijn gemaakt om warmte af te voeren, dus als die nu vervangen is door een betere kan je macbook koeler zijn ja. Meeste warmte komt in mijn ogen meestal uit de batterij trouwens.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.