7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    staaf

cookies aan/uit in safari bij Funda-site

Kan inmiddels na alle updates (security en java) niet meer (grrreetvrr….) bij mijn bewaarde gegevens van de funda site (http://www.funda.nl/my/). Ook niet in explorer. Alle cookies staan gewoon aan. Wat zou dit nu weer zijn?:(

Bijdrager
    HAKAN

Heb hetzelfde probleem op de Funda site. Al mijn bewaarde gegevens ben ik kwijt en kan ook geen nieuwe meer aanmaken, sinds de laatste Java update.

HAKAN

Bijdrager
    staaf

het zal de site zelf wel zijn lijkt het…. kunnen we er iets aan doen?

Bijdrager
    HAKAN

tot dusver niet dat ik weet, zelfs in de debug menu, de mogelijkheid om User Agent op een andere browser te zetten werkt het niet (bv IE 6). Krijg dan zelfs de bewaar knop niet in beeld die er altijd wel stond.

cheers HAKAN

Bijdrager
    Double_UK

Heel vreemd. Bij mij is ook alles weg. Maar er is ook geen mogelijkheid tot inloggen op de site. Misschien iets bij Funda zelf…?

Bijdrager
    staaf

in os9 doet ie ’t ook niet. Gisteren nog wel.

Moderator
    Night

Ik heb een mailtje terug van FUNDA:

Geachte funda-bezoeker,

Dank voor uw bericht. Vanwege de ontwikkeling van een nieuwe module van my funda (waar uw bewaarde woningen deel van uit maken), hebben wij tijdelijk dit gedeelte van de website gedeactiveerd. Wij doen er alles aan om dit onderdeel zo snel mogelijk weer te activeren. We verwachten dat we al uw bewaarde woningen kunnen omzetten naar de nieuwe module.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk funda

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.