7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    mailking

cookie-handeling in chimera

toffee.. ben nog steeds supertevree met Chimera… alleen

Ik heb de cookie’s uitstaan en dat bevalt me wel… hij vraagt 1 x of ie een cookie mag zetten, en onthoud de beslissing… mooi… nooit meer vragen dus…. tot zover gaaf..

maar heb dus een site ge-deny-ed die ik toch wel een cookie had willen laten plaatsen…

nu kun je via de preferences/privacy/edit cookie sites…

de sites weer van de blokkade af helpen… echter… die lijst is niet scrollbaar…..aaaaarrrchghgh hoe kom ik er nu onderin de lijst ┬┐┬┐┬┐┬┐┬┐

Bijdrager
    JeePee

Niet scrollbaar?:shock: Bij mij wel…. Als je nou eentje aanklikt en dan met de pijltjestoetsen naar beneden gaat, lukt dat wel?:?

Of onderin het rechter hoekje, kun je het venster uitrekken, dan kun je overal bij….

Ik gebruik de laatste nightly build, misschien maakt dat het verschil?….

Bijdrager
    mailking

niet scrollbaar… en als ik de eerste selecteer, en naar beneden wandel, loopt de cursor dus door naar onderen, maar de lijst blijft gewoon staan… je loopt dus als het ware in het donker te wandelen begrijp je.. en nee niet de nightlybuild… de gewone 6 versie.

Bijdrager
    mailking

download nu ook de nightlybuild… was er niet een handler, die snachts elke keer de laatste ophaalde┬┐

Bijdrager
    mailking

lekker snel trouwens.. en mooie icoontjes bovenin.. of waren die al zo┬┐

Bijdrager
    Igor

ja nieuwe symbooltje:)

Bijdrager
    Jan-Willem

met chimeraknight kan je de laatste build downloaden en hij bewaart ook nog de oude voor het geval de nieuwe erg buggy is…..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.