10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Fabianz

Converteren met Videora

Als ik een Realplayer-bestand wil converteren met videora, staat het bestand er niet bij om te converteren:?. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    S.A.F

Ik weet niet wat je bedoelt. Leg het wat duidelijker uit. Welk bestand staat er niet bij. Of post een printscreen…
    Bij mij werkt Videora prima. Ook bij RM bestanden volgens mij.

Bijdrager
    Fabianz

Als je een nieuwe video wilt converteren dan druk je op “nieuwe video converteren”. Vervolgens kom je in “je computer” met mij documenten etc. terecht. Dan ga ik naar de map waar de video in staat en dan staat hij er niet tussen:?.
    Het gaat om het bestand: RealAudio/RealVideo.

Bijdrager
    S.A.F
    ”Fabianz”

Als je een nieuwe video wilt converteren dan druk je op “nieuwe video converteren”. Vervolgens kom je in “je computer” met mij documenten etc. terecht. Dan ga ik naar de map waar de video in staat en dan staat hij er niet tussen:?.
    Het gaat om het bestand: RealAudio/RealVideo.

Dan moet je onderaan iets veranderen. Daar staat nu misschien “all media files” of iets dergelijks. Verander dit in “all files” zodat hij alle bestanden in die map laat zien. Dan je RM bestandje eruit plukken en there you go…

Bijdrager
    Fabianz

Oké bedankt! Zal het gaan proberen.

EDIT: Waar onderaan? Bij omzetten, setup? Bij welke tap? Kon het niet vinden kan je het iets duidelijker vertellen?

Bijdrager
    S.A.F

Ben nu al een paar dagen niet thuis, dus vertel het uit mijn hoofd. Maar het komt erop neer dat als je op Nieuwe video converteren drukt, er een scherm opent waar je je video moet kiezen (uit al die mappen van je computer). Daaronder staat ergens welke bestanden hij kiest. Gewoon zelf ff kijken waar je iets op “all files” of “alle type bestanden” of iets dergelijks kunt zetten.

Succes.

Bijdrager
    Fabianz

Oké, het is gelukt! Erg bedankt man :D.

Bijdrager
    S.A.F

Graag gedaan he. :)

Bijdrager
    S.A.F

Hou je trouwens wel even aan deze instellingen (onder “Setup”):

Instellingen Videora voor een goed resultaat iPod bestand:
    1. Onder Setup bij “Video’s wegschrijven naar” een map kiezen waar je de iPod films wilt hebben na het converteren.
    2. Dan naar Profielen. Bij Qualiteitsprofielen kies je “MPEG-4/320×240/768kbps Stereo/128kbps”
    3. Onder Bewerkingen kies je “Two”.
    4. Onder Frameratio kies je “29.97 fps”.
    5. Dan naar Omzetten gaan en Nieuwe video converteren.
    6. Kies je DVD die je in je computer hebt gedaan, of zoek het avi of mpg etc. bestand dat je wilt converteren.
    7. Dan start het converteren automatisch. Dit kan afhankelijk van de grootte een heel aantal minuten duren.
    8. Als hij klaar is of er staat “Wachten op 2e bewerking” dan is je iPod bestand klaar.
    9. Ga naar de map waarin het iPod ready bestand staat en sleep het naar iTunes. Klaar!

Hierdoor zal het geluid WEL synchroon lopen met het beeld!

Bijdrager
    Fabianz

Ik had had later op de dag proberen te converteren, dus ik kijk in de map waar hij staat als je hem geconverteert hebt, staat hij er wel tussen maar de grote van het bestand is 0Kb en als ik hem toe wil voegen bij iTunes komt hij er niet tussen te staan:?.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.