11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bramvdb

Converteren met Toast Titanium

Ik heb net zitten proberen een dvd (die eerst via mactheripper op mijn schijf is gezet) te converteren naar PSP maat dit lukt niet.
    Ik sleep de map naar Toast die dan het analiseren start na een tijdje zegt hij dat hij 24 bestanden niet kon lezen en blijkbaar zit de film daar in omdat ik dan nergens in de lijst van de bestanden die wel gelukt zijn een bestand kan selecteren die ongeveer een filmlengte duurt.

Je ziet een preview van de bestanden (sommige maar een paar seconden lang) de langere bestanden die er wel in staan zijn de extraa’s op de dvd.

Kan dit eigenlijk wel lukken met toast of is dit een functie die gewoon bij niemand lukt?
    Ik ben wel tevreden met toast (zolang het kopiëren is of het verklijnen van een dvd) maar die extraas lukken bij mij helemaal niet (divx, naar ipod en dus ook niet naar psp)
    Ik heb ook al geprobeert het via de originele dvd te doen maar dit werkt helemaal niet.

Moderator
    unSOUND

Toast is om CD’s en DVD’s te branden… waarom je dus dat programma gebruikt om bestanden voor je PSP te maken is mij dan ook een klein raadsel. Probeer het eens met een programma wat daar ook echt voor gemaakt is…

Bijdrager
    baziel

Popcorn, ook van Roxio, is perfect daarvoor

Bijdrager
    baziel
    Bijdrager
    bramvdb

De functie van Popcorn om je films om te zetten is nu ook ingebakken in Toast Titanium.
    Dus waarom Popcorn kopen als ik Titanium heb die hetzelfde kan :?

Bijdrager
    iDuck
    Bijdrager
    eubank

Handbrake? nog gratis ook.

Bijdrager
    KarelWillem

Toast converteert erg veel media op een keurige manier hoor.
    Dus zo gek is die werkwijze niet.

Ik gebruik Toast hier ook regelmatig voor.

Bijdrager
    baziel
    ”bramvdb”

De functie van Popcorn om je films om te zetten is nu ook ingebakken in Toast Titanium.
    Dus waarom Popcorn kopen als ik Titanium heb die hetzelfde kan :?

mijn excuses :)

Bijdrager
    Obi

FFmpegX

obi

Bijdrager
    CMD-Z

Cool, hoe moet dat dan? (in toast)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.