16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    dropshot

controls in full screen van iTunes

Bestaat er een plug-in voor iTunes om in de full screen mode bij video de controls te voorschijn te halen net als in Quicktime. Het is nu vrij irritant om elke keer terug te moeten naar het kleinste scherm.

Bijdrager
    Neowave

Tja, eerlijk gezegd zou ik iTunes gewoon niet gebruiken als video speler. QuickTime of VLC is veel beter.

Bijdrager
    dropshot

Dat begrijp ik, maar een videopodcast binnenhalen en bekijken in iTunes is wel de prettigste manier

Bijdrager
    addyboy

Als je quicktime pro hebt dan zit het er wel in…

Bijdrager
    dropshot

Ja, in quicktime pro zit het bij mij ook, Maar daardoor toch niet automatisch in iTunes of zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    addyboy

als ik met de ‘rechtermuisknop’ op de video klik heb ik een fullscreen optie:? jij ook?

Bijdrager
    dropshot

zit achter m’n bookje zonder muis

Bijdrager
    addyboy

ctrl + muisklik

Bijdrager
    dropshot

ja, krijg opties

Bijdrager
    addyboy

Ook full screen?

Bijdrager
    dropshot

nee, dit staat er niet bij

Bijdrager
    addyboy

Links onderin (het meest rechterknopje) is ook voor full screen

Dat knopje (sorry voor de windows look, snel even van internet gehaald)

Bijdrager
    dropshot

ja, full screen krijg ik wel, maar ik wil tijdens de full screen mode kunnen spoelen en de pauze knop kunnen gebruiken net als in quicktime pro

Bijdrager
    addyboy

aahh.. sorry helemaal verkeerd begrepen. Ik weet niet of er zo een plugin is voor quicktime. Dat zou wel mooi zijn maar ik ben nog geen plugin tegen gekomen (ook niet gevonden.. net even snel gekeken op google en macupdate.com)

Bijdrager
    SeaTrue

euh om de controls naar boven te laten komen weet ik niet, maar ik heb onlangs Sizzlingkeys gedownload. Hierbij kan je toetsenbordcombinaties toekennen aan itunes. Zo kan je vanuit elka applicatie itunes starten-stoppen en liedje verder gaan ofzo;..

Bijdrager
    dropshot

Super, bedankt!

Sizzlingkeys biedt inderdaad meer mogelijkheden. Kan nu eindelijk spoelen in full screen met ‘hot keys’.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.