13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    OMT-fan

Controller EyeTV

Ik heb, na wat uitproberen, EyeTV 3.4.2 gekocht en geïnstalleerd. Krijg 30 zenders via mijn Miglia op mijn iMac (goed beeld!!)
    Alleen….. ik krijg de controller maar niet in beeld!!

Via het menu Windows kun je “Show Controller” en “Hide controller” kiezen.
    In beide gevallen krijg ik niets in beeld.

Wie weet de oplossing?

Bijdrager
    1984

En via de toets combinatie ctrl c komt hij ook niet in beeld..?

Bijdrager
    cmug

Hier ook nu net update uitgevoerd. Maar hier is de controller gewoon aanwezig. En met menubalk of Ctrl C aanwezig of afwezig te zetten (OS 10.6.4 / eyeTV310)

Bijdrager
    OMT-fan

Begrijp er niets van, heb nu ook nog eens opnieuw geïnstalleerd, geen resultaat!
    Met Ctrl C krijg ik wel een geluidje maar geen controller…

Ik heb de miglia TV max+ en de nieuwste versie EyeTV (3.4.2)

Bijdrager
    cmug

Stuur anders even mailtje naar EyeTV, ze schijnen een goede helpdesk te hebben. Mogelijk een bugje? Heb je het wel op een oudere versie EyeTV 3.4.1 o.i.d. werkende gehad ?

Bijdrager
    OMT-fan

Nee, ook in 3.4.1 (de versie die je krijgt als je vandaag online koopt) werkte niet

Bijdrager
    cmug

Mailtje naar technical support Elgato is denk ik de snelste oplossing. Even Googlen gaf mij i.i.g. geen bruikbare oplossingen / of ervaringen van hetzelfde.

Bijdrager
    1984
    Hans op 11 augustus 2010

Ik heb de miglia TV max+ en de nieuwste versie EyeTV (3.4.2)

Personljk heb ik geen probleem met de TVMax maar je zou dit kunnen proberen http://www.miglia.com/Support/tvmaxplus/index.php If you require help with your product, please do not hesitate to contact us. http://www.miglia.com/Support/tvmaxplus/tvmaxplus_tbst.php

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb de Miglia software geprobeerd maar vind EyeTV veel beter.
    Ik heb telefonisch contact gehad met Elgato, ze zeggen dat ze de Miglia niet (meer) ondersteunen.
    Toen ik zei dat ik tot nu toe eerdere versies gebruikte die wel werkten zeiden ze alleen maar dat ik dan maar een Elgato hardware moest aanschaffen.

Zijn er gebruikers die EyeTV 3.4.2 gebruiken met een Miglia TV-Max+ waarbij de controller wel in beeld komt?

Bijdrager
    1984

Misschien lukt het om terug te gaan naar 2,3 of 2,5, persoonlijk vond ik 2.3 het prettigst of dat mogelijk is betwijfel ik. maar het valt te proberen

Bijdrager
    OMT-fan

Op mijn verzoek heb ik een download van 2.5.3 van Elgato gekregen. Zij zeggen dat ook hier de ondersteuning niet werkt, ondanks dat ik eerder wel een werkende versie had (illegaal).
    De versie die ik nu krijg (2.5.3) werkt inderdaad NIET met de controller….. hoe kan dat nou?
    Zouden ze ergens iets hebben aangepast (in de oudere versies)?

Ik krijg trouwens ook de GUIDE niet werkend. In de prefs staat dat het actief is maar in de GUIDE staat: Complete the program setup by running the EyeTV assistent.

Hopeloos, ik had beter de illegale versie kunnen handhaven (mmmm) maar ja, daar kreeg ik steeds de opmerking dat het PW niet meer geldig is.

Bijdrager
    1984

Ik gebruik de TVMax nog zelden. maar als ik een VHS/HI8 tape moet omzetten is het wel praktisch. zo of en toe een film van de BBC (zonder logo’s etc) opnemen zonder problemen. Ik zou er anders Miglia software opzetten. heb vernomen destijds dat deze prettiger werkt…….(maar niet zelf uitgeprobeerd)

Bijdrager
    OMT-fan

Tot mijn stomme verbazing werkt EyeTV (3.4.2) nu ineens volledig!
    Ook staat in de “Compatible Peripherals” van de EyeTV-site nu de Miglia TV-max vermeldt.
    Het enige wat ik maar niet werkend krijg is de “Guide”, maar daar til ik niet zo zwaar aan (account aangemaakt en dat wordt ook herkend, maar helaas….)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.