11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mrdavidoff

Contractvernieuwing….

mijn abonnement loopt ten einde bij t-mobile en kan een nieuw toestel uitzoeken. denk aan de iphone 16gig 3Gen.
    voor euro 25 pm (relax)en het toestel kost niets. wat denken jullie is dit een goede deal of moet ik nog wachten.
    groet mrdavidoff.

Moderator
    Pete.Z

Als er een onbeperkte data bundel bij zit is het een leuke deal,als dat er niet bij zit zou ik het niet doen,maar gewoon een i-150 abonnement nemen.

Bijdrager
    Yosemite

Inderdaad, want web’n’walk Plus kost anders nog eens €14,95 extra per maand en dan heb je ook nog maar 1 Mbps ipv 2 Mbps (als je überhaupt al een 3G signaal hebt). Daarnaast werkt Visual Voicemail ook alleen maar met een iPhone abonnement.

Bijdrager
    mrdavidoff

ja er zit een onbeperkt databundel in en de kosten zijn geen euro 25 maar euro 28,50
    is het een deal or no deal…..:) en de belminuten zijn 300

Bijdrager
    iJust

Dat is schappelijk. Het enige wat je mist is Visual Voicemail. Als je je 300 belminuten wil houden, kom je bij de i300 uit, voor €45. Dus moet je zelf maar bepalen of Visual Voicemail 16 euro per maand waard is…

Moderator
    Pete.Z
    ”mrdavidoff”

ja er zit een onbeperkt databundel in en de kosten zijn geen euro 25 maar euro 28,50
    is het een deal or no deal…..:) en de belminuten zijn 300

Keurig,visual voicemail zou ik geen stuiver extra voor betalen verder,voegt helemaal niks toe.

Bijdrager
    mrdavidoff

deze aanbieding was alleen voor abonnement houders waar het kontrakt van verliep, en kon alleen maar afgesloten
    worden online en niet in een t-mobile winkel..wat houdt visual voicemail eigenlijk in.
    groet davidoff…

Bijdrager
    iJust

See your voicemail.
    Listen to your fourth voicemail message without listening to the three before it. Visual Voicemail shows you a list of all your messages — and who they’re from — so you can play them in any order you please.

Vreemd genoeg staat dit niet op de Nederlandse Applesite. Maar je kunt het, met screenshot, hier nalezen. Maar 16 euro permaand is het voor mij niet waard.

Bijdrager
    mrdavidoff

heb nog even geinformeerd maar visual voicemail zit in het pakket en dus gratis…..

Moderator
    Pete.Z

Dan zou ik niet lang twijfelen,eerlijk gezegd,klinkt als een prima aanbieding.

Bijdrager
    mrdavidoff

bestelling is de deur uit…krijg ‘m binnen 5 dagen toegestuurd….bedankt voor de reakties.
    groet davidoff….

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.