6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    pd0amn

Contractverlenging T-Mobile

Iemand enig idee hoe het zit met mijn contractverlenging van T-Mobile in februari als ik dan zou kiezen bij verlenging voor de IPhone.
    Ga ik dan ook 79 euro bijbetalen en aansluitkosten of krijg ik de IPhone gratis en betaal alleen maandelijks 30 euro voor het abb.

Bijdrager
    Napsju

0800-7123 kost ├ęcht helemaal niks hoor…. :roll:

Bijdrager
    RJ

Je kan ook op My T-mobile kijken op de T-mobile site. Dan kan je via contractverlenging zien wat de prijzen worden van je toestel. (bij mij was het een 16 gb iPhone met i-150 voor 1 euro.)

Bijdrager
    LHJ

laat ik het extra bont maken: ik moest eigenlijk nog 6 maanden en mocht 2 weken geleden al (!) een contractvernieuwing toepassen. Dit dan natuurlijk onder het interne kopje ‘diefstal toestel’, wat je maar 1 keer kan toepassen tijdens je klantzijn van t-mobile. Ik hoefde maar 1,- te betalen en kon die zelfde dag online met 3G; onder mijnzelfde contract (relax 250). Ik zou als ik jou was eens met de dichtsbijzijnde t-mobile dealer gaan babbelen;)

Bijdrager
    pd0amn

Ik heb nog geen mogelijkheid om op de site van T-Mobile te kijken naar contractvernieuwing omdat dit pas kan vier maanden voordat het contract afloopt en dat is voor mij aankomende vrijdag. Maar omdat ik toch benieuwd was of de korting bij contractverlenging nog steeds van toepassing is had ik om reacties gevraagd. In de winkel van T-mobile vertelden ze me dat ik volgens informatie op hun computerscherm geen korting krijg bij vernieuwing van het contract. Dit komt volgens mij waarschijnlijk omdat de contractverlenging op dit moment nog niet mogelijk is voor mij. Ben heel benieuwd naar aankomende vrijdag of ik nu wel of niet voor de korting in aanmerking kom.

Bijdrager
    leovanh

voor mij geldt hetzelfde, Ik kan met ingang van 18 nov mijn contract verlengen.:P Ik ben benieuwd wat het aanbod dan is.

Ik vraag me af of ik meteen over moet stappen op iphone of niet. Ik heb niet zo’n zin in een 2-jarig contract. Ik hoop dat met de feestdagen of in januari er nieuwe contractmogelijkheden komen met iPhone omdat de hype eigenlijk wel over is.

Wat denken jullie? Wachten tot januari :innocent: of 18 nov go go go? :evil:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.