5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    manonnaphausen

continu kloppend geluid uit luidspreker bij Mac

Sinds enkele dagen maakt mijn Mac een kloppend geluid om de twee seconde, steeds twee klopjes, net als een hartslag. Daarbij kan hij geen filmjes meer afspelen of muziek in Itunes, Steeds speelt ie dan 1 seconde om dan weer twee klopjes te laten horen en weer enkele seconden stil te zijn. Daarnaast is de gehele computer ook wat trager geworden en krijg ik vaker die strandbal te zien en dat deed ie eerder eigenlijk nooit. Het internet is snel en is bekabeld aangesloten. Ik heb alle caches al verwijderd en de flash-speler opnieuw geïnstalleerd. Het is een Mac os x 10.6.8.
    Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik eraan kan doen?

Bijdrager
    McShamus

Klinkt naar een temperatuur probleem. Gebeurt dit alleen bij het afspelen van video? Of is het constant?

Bijdrager
    MouseMighty

Als de sodebliksem een backup maken, ik denk dat je HD op punt van overlijden staat.

Bij de weg: waarom staat dit onderwerp hier? Hoort toch bij OS X in het algemeen of bij Hardware ofzo?
    *drukt op “meld probleem” knop* oww wacht…:nerd:

Moderator
    unSOUND
    MouseMighty op 20 januari 2012

Bij de weg: waarom staat dit onderwerp hier? Hoort toch bij OS X in het algemeen of bij Hardware ofzo?

Omdat de TS het hoort uit de luidspreker, is het niet vreemd dat ze het plaatst bij Audio…:wink:

Maar ik denk ook aan een kapotte harde schijf, dus tot nader order gaat dit topic naar “Hardware”.

Bijdrager
    manonnaphausen

Klinkt naar een temperatuur probleem. Gebeurt dit alleen bij het afspelen van video? Of is het constant?

Ik merk het eigenlijk alleen tijdens afspelen video’s en muziek uit iTunes dat uw steeds maar 1 seconde speelt en dan weer stopt. Voor de rest lijkt ie het wel normaal te doen, misschien iets langzamer.Het geluid gaat wel continu door. Zou het dan toch aan een probleem met de HD kunnen liggen? Ik dacht eerder aan een software probleem?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.