10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hansman

content maken in WordPress

WordPress heb ik draaien alleen heb ik geen idee hoe ik content moet maken?
    Wie weet er een tut voor mij?

Bijdrager
    Sanjeev

Een nieuw bericht maken, of een pagina.

Hier is er veel info:
    http://nl.forums.wordpress.org/

Bijdrager
    nickybbb

Misschien een idee om eerste een template te maken of te downloaden.

Geblokkeerd
    Anoniem

@ Nicky:
    Wacht, hij wil content gaan maken en jij stelt voor dat ie aan de looks gaat sleutelen? Twee heel verschillende dingen hoor.

@ Sanjeev:
    Precies…. Posts -> Add new, of Pages -> Add new.

Bijdrager
    nickybbb

Nou, hij zegt dat hij alleen wordpress geinstalleerd heeft. Beetje zonde om de standaard thema te gebruiken toch?

Bijdrager
    Sanjeev

Wat cailin coilleach bedoelt is dat hij vraagt hoe je content kan toevoegen aan je WP, niet hoe je een thema moet installeren.

Als je als gebruiker niet weet hoe je content moet toevoegen, zal het maken van een template ook nog even niet lukken.

Geblokkeerd
    Anoniem

En wat boeit het of ie een standaard thema gebruikt? Zonder content is de site nutteloos, hoe geil hij d’r ook uitziet.

Bijdrager

Via de site waar je WordPress vandaan hebt (wordpress.org lijkt me) vind je veel info over hoe je start met bloggen. Je hebt je antwoorden daar sneller gevonden om te starten dan hier denk ik.
    Wat wil je gaan bloggen? Als je veel wil gaan schrijven kun je met het standaard theme al een mooi blog in elkaar zetten. Indien je veel foto’s / video’s etc. wil gaan plaatsen kun je met plug-ins gaan werken of zelfs een theme daarvoor gebruiken..

Een simpele google search kan je zeker op weg helpen;) Ik ben benieuwd naar je blog!

Bijdrager
    hansman

Ik wil de site niet als blog gebruiken maar gewoon als informatieve website van een stichting.
    Ik heb geen idee hoe ik een pagina maak met tekst en foto’s in WordPress.

Ik werk al jaren met Rapidweaver maar ik vind de mogelijkheden te beperkt

Bijdrager

Misschien kun je hier even kijken. Het raakt de basis van het gebruiken van WordPress tot de meer gevorderde mogelijkheden zoals het plaatsen van foto’s bij je posts. http://codex.wordpress.org/New_To_WordPress_-_Where_to_Start

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.