4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Wimmac

Contactpersonen worden niet goed geimporteerd in Outlook for Mac

Heb net een Mac met Office 2011 erop geinstalleerd. Bij de import van het PST bestand worden de tussenvoegsels weggelaten bij de contactpersonen. Dus Peter de Vries wordt Peter Vries. Het tussenvoegsel is wel in de details terug te vinden, maar dan als middelste naam, en ik weet niet hoe ik dit moet veranderen. Het lijkt wel of Outlook for Mac 2011 het principe “tussenvoegsel” niet kent. Wie weet raad?

Alvast dank!
    Wim

Bijdrager
    johnkeates

Gebruik het apple adresboek en apple mail, dan heb je dat probleem niet. Daarna kan je altijd nog naar office ding exporteren (maar waarom je dat zou willen…).

Bijdrager
    Wimmac

Dat zou ik zeker doen, ware het niet dat ik ook nog gedeeltelijk in een Windows netwerk moet opereren….
    Andere tips graag!

Bijdrager
    johnkeates

Office heeft niks met windows netwerken te maken. Maar goed, de oplossing staat nog steeds. In plaats van Apple Mail en Apple Address Book kan je ook Thunderbird van Mozilla gebruiken, die kan ook voldoende importeren en exporteren. Dat is tenslotte wat je moet doen, en dan zijn Apple’s en Mozilla’s oplossingen de enige met een GUI. De rest werkt via Terminal of kost geld.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.