-
ja mobile me heb ik niet,
maar dan kan dus al mij telefoonnummers in me adressboek zetten op me macbook pro?
want ik moet me iphone voor reparatie versturen en dan ben ik al me contact gegevens kwijt ..
maar het is me nog niet gelukt om het zonder mobile me te doen”sneak-r”ja mobile me heb ik niet,
maar dan kan dus al mij telefoonnummers in me adressboek zetten op me macbook pro?
want ik moet me iphone voor reparatie versturen en dan ben ik al me contact gegevens kwijt ..
maar het is me nog niet gelukt om het zonder mobile me te doenmobile me klinkt opeens heel anders,na zo’n “zin”
Maar als je je iPhone synct via iTunes,worden ook je contactgegevens meegezet.
”sneak-r”kun je mij vertellen waar precies want ik kan het echt niet vinden hoor
ik voel me echt een btje dom
Hier de stap voor stap handleiding van Apple: http://support.apple.com/kb/HT1386?viewlocale=nl_NL
”sneak-r”ja hallo ik hoef me de les niet te lezen
ik weet dat het mijn is !! maar me is snellerHet gaat er niet om wat jij vindt (sneller of wat dan ook); het gaat erom wat de mensen die jij aanspreekt, die jij om hulp vraagt er van vinden!
Begrijp niet wat je probleem is; je hebt de iPhone toch al via iTunes gesynchroniseerd? Daar ontkom je toch niet aan? iPhone en iTunes is als Romeo en Julia, of de Dikke en de Dunne, etc…
zo mensen…chill.
Help die gozer gewoon ff.
1. Je start iTunes.
2. Je sluit je iphone aan.
3. je klikt in itunes onder ‘apparaten’ op je iphone
4. tabblad ‘gegevens’ (geloof ik, maar loop ze even langs als dat m niet is
5. je geeft aan dat je iphone alles heen en weer moet syncen als t contacten zijn. Je kunt hier ook je agenda enzo instellen. handig!
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.