6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Luciano

contactgegevens importeren van OS9.2 naar OSX

Hallo,

kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om mijn adresboek + alle e-mails ( nu in Outlook Express met OS 9.2 op een G4) te importeren naar mijn nieuwe iMac met OS 10.4.9 ?

Wanneer ik adressen wil importeren vraagt Mail vanuit welk programma ik dat wil. Outlook dus, maar als ik dat aanklik opent iMac dat niet want Outlook komt niet meer voor op m’n nieuwe maccie.

Of gaat dit niet vanwege de Intel-processor op de iMac en moet ik werkelijk alles opnieuw invoeren?

Wat te doen?

Groet,
    Lucien

Bijdrager
    bekhof

Je moet de oude outlook map wel even op je iMac zetten. Zou moeten lukken, en anders kun je nog de testversie van Microsoft Office gebruiken (Entourage), deze importeert zonder problemen de oude gegevens. Daarna weer via Adresbook en Mail importeren.

Bijdrager
    Turbanus

Syncen…….

Bijdrager
    1984
    ”Turbanus”

Syncen…….

Dat zal helaas niet lukken:|

Bijdrager
    Turbanus

En de impportmanager?

Bijdrager
    Luciano

macmiep (overigens een prima site, die ik voor het eerst sinds m’n apple bezit – 2001-bezocht heb) komt in de buurt, maar heeft het alleen over importeren vanaf outlook in windows.
    Ook weet ik niet eens waar en in welke map mijn e-mailberichten zijn opgeslagen in outlook.
    Ik ben bang dat ik handmatig alle adressen moet gaan invoeren en m’n oude berichten laat voor wat het is.
    Toch bedankt want de tip van macmiep is een aanwinst.

Lucien

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.