7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    DotDos

contactformulier in Adobe Muse werkt niet

Hallo

Heb een vraag, contactformulier in Adobe Muse werkt niet, ik heb Mijn Hostingpartner als webhost, wie heeft er ervaring met hun, alleen bij hun gaat het mis. Ik krijg de melding ” er is een fout opgetreden in de server”.
    Nu heb ik de mailer.php al aangepast, etc, maar toch doe ik iets niet goed denk ik? Weet alleen niet wat, help!!!

Groet

Bijdrager
    macmaus

Wat gaat er precies fout?

“Alleen bij hun gaat het mis”
    Houdt dat in dat je de website eerder bij een andere hosting partner had staan, en deed hij het daar wel?

Heb je de website al live staan of ben je nog via de business catalyst aan het testen? Dan kan het nl. zijn dat de functie nog niet helemaal werkt, het is tenslotte een soort “test” fase.

Bijdrager
    DotDos

hallo

Het heeft met mijnhostingpartner.nl te maken, de site is al online en het formulier heeft het gedaan.

gr esther

Bijdrager
    macmaus

Hoi Esther, je zal het zelf ook wel gevonden hebben, maar op hun website leggen ze het één en ander uit over formulieren, wellicht dat daar je oplossing tussen zit?

https://www.mijnhostingpartner.nl/client/knowledgebase/428/Adobe-Muse-AUTH-SMTP.html

Bijdrager
    DotDos

hallo Marcus

Ik heb dit uiteraard ook geprobeerd, maar dat lukt niet. Weet het nu echt niet meer.

Groet Esther

Bijdrager
    DotDos

Het is inmiddels opgelost voor mijn site.

Krijg nu alleen deze melding voor de klant zijn site

JavaScript exception: Error calling selector function:TypeError: g is not a function. (In ‘g(d(this))’, ‘g’ is undefined)

en ik kan geen nieuwe aangepaste export meer maken vanuit muse, krijg geen nieuwe bestanden????

HELP.

Bijdrager
    macmaus

Hoi DotDos,
    Ben slechts een “light” user van Adobe Muse, geen idee hoe je dit op kan lossen. Misschien dat iemand bij de Adobe Muse Community iets meer weet: https://forums.adobe.com/community/muse

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.