8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Frabans

contacten traag

Sinds kort kan ik de contacten moeizaam wijzigen. Als ik op “wijzig” klik dan komt het gekleurde draaiende rondje voor de dag en gaat 10 tot 20 seconden draaien. Daarna kan ik iets aanpassen maar steeds met tussenkomst van dat rondje. Erg traag dus. Met alle andere programma’s heb ik geen probleem.
    Ik heb een Macbook pro van 1 jaar oud.
    Wat kan ik doen?

Bijdrager
    Frabans

Opgelost na contact met Apple care. De applicatie is hersteld via schijfhulp programma.

Bijdrager
    louismeulstee

Ha Frabans, dan ben ik wel heel erg nieuwsgierig. Ik heb hetzelfde probleem….

Bijdrager
    Frabans

Ga naar programma’s, schijfhulpprogramma’s en selecteer de juiste schijf. Kies schijf-EHBO en voer uit.
    Hierna was mijn probleem opgelost.

Bijdrager
    louismeulstee

Dank voor reactie Frabans, deze optie bood helaas geen soelaas. Ik ben nu op usa sites aan het spitten.

Bijdrager
    Frabans

Systeemvoordeuren, internetaccounts,. Staan daar meerdere accounts in. Schakel daar niet bij allemaal de contacten in. Dan duurt het ook veel te lang.
    Alleen bij je iCloud account is genoeg.

Bijdrager
    louismeulstee

Ha Frabans, Op het moment staat alleen icloud “aan”. Daarnaast heb ik gmail maar deze stond niet op contacten. Ik lees over dit euvel erg weinig. Het prog contacten is echt ongelofelijk traag…
    Dank voor je reactie in ieder geval!!

Bijdrager
    louismeulstee

Wederom dank voor je reactie! Ik heb alleen icloud waarbij de contacten worden gesynct.
    Overigens lees ik op het net nauwelijks iets over dit euvel.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.