7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Martijn030

Contacten syncen van PC naar iPhone

Nadat ik voor het eerst al mijn contacten goed had gezet in mijn iPhone, was hij gecrasht toen ik probeerde een update te installeren. Dus ik mocht opnieuw anderhalf uur kloten met mijn iPhone. Om te voorkomen dat dit nog een keer moest had ik de mobile me trial gedownload.

Maar omdat ik een kapot speakertje had heb ik een nieuwe iPhone gekregen en wil ik dus mijn contacten naar mn iPhone zetten. Maar hoe moet dit? Heb al geprobeerd om via het configuratiescherm te syncen maar dat werkt niet

Help a.u.b

EDIT: Eigenlijk is het syncen van internet naar iPhone

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

gewoon die nieuwe iPhone synchroniseren met iTunes zou voldoende moeten zijn. Alle contact gegeven op je pc gaan via iTunes over op de iPhone.

Mocht dat niet het geval zijn probeer dan de sim import tool op je iPhone. Daar moet je als de iPhone eenmaal aan staat je oude sim kaart installeren en dan naar: “instellingen” gaan en dan naar: “mail, contacten, agenda” en daar ga je naar beneden en dan vind je: “importeer sim contacten”. Druk op die knop en al je contacten van je sim worden ge├»mporteerd. Als je dan je t-mobile sim er weer in doet en syncroniseert met iTunes zijn je iPhone en je pc weer synchroon.

Bijdrager
    Martijn030

Contacten van GMail had ik er al ingezet. Maar vervolgens ben ik meer dan een uur bezig geweest om alles te editten (Namen veranderen en de nummers toevoegen). Alle contacten die ik heb geedit staan gewoon goed in mn mobile me profiel.

Is het ook mogenlijk om dat met je sim te doen als je oude sim niet van tmobile is?

Bijdrager
    Martijn030

Niemand?

Bijdrager
    dspiers

Volgens mij zijn hier meerdere draadjes over.

Ook is er volgens mij een video clip op de Apple site van MobileMe.

Maar ja, ik ga er vanuit dat je een Mac hebt en dat je je address book probeert te syncen van je Mac. Ik ga er ook vanuit dat je je MobileMe gebruikt en dat je je login id en password hebt.

Ga naar system preferences op je Mac, ga naar MobileMe. Zorg dat je account klopt. Ga naar de Sync tab. Zorg dat alles wat je wilt syncen is aangevinkt en synchronize met MobileMe op automatisch staat.

Kijk dan op de mobileme web site. Login en kijk of alles wat je wilt syncen daar op staat.

Ga dan naar je iPhone en zorg dat Data sync op ‘push’ staat.

Als het dan nog niet werkt, click it even op ‘manual’ en dan even later weer op ‘push’.

Dan gewoon afwachten. Als je geluk hebt werkt her.

Success

Bijdrager
    dspiers

Zie nu pas in de titel dat je een PC hebt. Denk dat niet veel mensen hier ervaring hebben met een PC, dit is immers een Mac forum. Windows is hier niet zo populair. Maar ja, misschien helpt het vorige bericht je een beetje.

Bijdrager
    Martijn030

Ik weet niet ik het gedaan heb maar het is me gelukt.

Iniedergeval bedankt voor de hulp!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.