5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

Contacten overzetten van Nokia -> iPhone op een PC ?

Weet iemand hoe dit moet?

Mijn zus mailde mij net en die wil graag telefoon contacten vanuit een Nokia overzetten naar een iPhone hoe moet je zoiets doen op een Windows PC ?

Gaat dat ook via iTunes?

Bijdrager
    dahar

Op de Nokia contacten naar simkaart kopiƫren
    Simkaart in iPhone stoppen
    Op iPhone sim contacten importeren via “instellingen” , ” mail, contacten, agenda”.

Succes

Bijdrager
    BJVR

Bedankt..

Maar het probleem zit hem in deze Nokia die heeft een Simkaart in het toestel. :thumbsdown:

Niet zo raar dat dit bedrijf bijna failliet is.
    Was het niet Nokia die 25 jaar geleden als eerste kwam met de optie contacten op telefoon of op simkaart opslaan?

Bijdrager
    jf

De kans is groot dat de Nokia een normaal formaat SIMkaart heeft. Als de Iphone dan een 4 is, gaat de SIM-kaart methode niet werken, want die heeft een kleine SIMkaart nodig…

In dat geval kun je nog kijken of je de nokia op de PC kunt aansluiten, Nokia heeft volgens mij zo’n programmaatje daarvoor, dan kun je meestal ook je contacten wel kopieren op de een of andere manier. En anders wordt het gewoon een kwestie van ouderwets handwerk. Wel de gelegenheid om je contactenlijst weer eens bij te werken.

Maar die Nokia kan prima de contacten naar de SIMkaart kopieren.

Bijdrager
    JesseV

Ik weet niet of je deze site al hebt gezien (ik bedoel overigens de tweede optie niet die van de simkaart)
    Klikkerdeklik

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.