6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    lennardfa

contacten nieuwe iPhone

gisteren nieuwe iPhone ontvangen, overzetten ging prima.

alleen vanmorgen zie ik opeens, in WhatsApp, dat bij heel veel contacten geen naam meer staat. even opgezocht hoe dit te verhelpen was.. daar staat:

-instellingen – navigeer naar naam – tik op iCloud- schakel hier de optie contacten uit.

dit geprobeerd alleen ik krijg het niet voor elkaar.. op mijn ”oude” iPhone staan de contacten nog wel goed.

Moderator
    Night

En als je het daarna weer inschakelt (zodat er weer verbinding gemaakt wordt met het adresboek)?

Bijdrager
    lennardfa

nee ook dat werkte niet, een x aantal contacten nam die niet over, alles geprobeerd (denk ik) heb het nu maar handmatig gedaan.

Moderator
    Night

Kan zijn dat die contacten in een andere adreslijst stonden, bv van je mailprogramma.

Bijdrager
    McMeller

Waarschijnlijk staan de contacten in verschillende groepen. Open Contacten op je oude iPhone, zie je daar linksboven Groepen staan? En wat zie je als je daarop tikt? Waarschijnlijk meerdere groepen, klopt dat? En komt de inhoud van de groep iCloud overeen met je nieuwe iPhone?

Bijdrager
    lennardfa

sorry de iPhone heb ik gereset omdat iemand hem overneemt dus kan dat niet meer bekijken. maar dat zou inderdaad heel goed kunnen! vedergeval bedankt voor de hulp.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.