6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Roel

Contacten met meerdere nummers als aparte gesprekken gebruiken

Ik heb bij enkele contacten de gsm nummer van zowel privé als werk.

Ik heb deze in 1 contact staan. hierdoor worden de gesprekken samengevoegd. Is er een manier om voor die contactpersonen bijvoorbeeld 2 gesprekken te hebben?

Persoon (werk) en persoon (privé)? of moet ik hiervoor 2 aparte contacten aanmaken?

Moderator
    Night

Inderdaad. Het gemak wat jij als ongemak omschrijft, kun je alleen omzeilen door er twee aparte contacten van te maken.

Bijdrager
    Roel

Het probleem zit hem vooral dat ik niet kan kiezen naar welke nummer het bericht gestuurd wordt. Of Ik weet misschien niet hoe het moet.

Moderator
    Night

Wat bedoel je? Wil je een bericht dat van het privé-nummer van die persoon afkomstig is, beantwoorden naar het zakelijk nummer van die persoon?

Bijdrager
    Roel

Klopt inderdaad. ik zou willen kiezen telkens ik een bericht stuur of het naar de privénummer verstuurd wordt of naar het werknummer. Wanneer de persoon mij een bericht stuurt komt dit van beide toestellen in een gesprek. Wanneer ik wil reageren op het werk nummer gaat dit dus niet in hetzelfde gesprek.

Bijdrager
    Jos Opel

Als je een bericht wil versturen kun je dit vanuit de contacten-app doen. Je krijgt dan een pop-up met de keuze tussen de twee nummers. Als je wil reageren op een binnenkomend bericht gebeurt dat altijd t.a.v. het nummer van het binnenkomende bericht.In de contacten-app kun je ook zien vanaf welk nummer een recent bericht is ontvangen of een gesprek is gevoerd. Ik hoop dat het duidelijk is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.