2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Vindplaats

Contacten in groepen

In contacten heb ik een aantal adressen staan. Mijn bedoeling is van enkele adressen die hierin staan een groep te maken. Als ik eerst een groep maak en vervolgens een bestaande adres toevoeg dan staat het in de groep, maar ook in alle contacten, dus tweemaal. Kan dat ook op een andere manier zodat er slechts in alle contacten maar Ă©Ă©n keer de naam voorkomt.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Je bekijkt het verkeerd:) „Alle contacten” is precies wat de naam aangeeft: een overzicht van ál je contacten, zodat je altijd kunt zien wie je allemaal kent zonder dat je er misschien over het hoofd zult zien.

Zet je iemand in een groep, dan staat diegene in die groep, maar altijd, automatisch en onherroepelijk ook in „Alle contacten”. Je kunt iemand dan ook aan meerdere groepen toevoegen, of slimme groepen maken met bijvoorbeeld iedereen met je eigen achternaam, of iedereen met een geboortedatum voor 1950, of iedereen die je kent bij Philips, of wat dan ook er uit te sorteren — maar wat je ook doet, als je bij „Alle contacten” kijkt zul je ze allemaal zien.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.