15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

contacten importeren in adresboek op mac

Goedemorgen,

Ik wil graag mijn database 60.000 contacten importeren in mijn adresboek op de mac.
    echter nu zijn deze in csv formaat en kan ik alleen vcard importeren.

1. weet iemand een programma voor converteren ?
    2. is er een andere makkelijke manier ?

Bijdrager
    Lifelogger
    Bijdrager
    arw

Deze had ik al geprobeerd maar daar moet je alles handmating aanvinken en dat is mij net iets te veel voor 60.000 contacten dus ls iemand nog iets weet wat makkelijker is heel graag

Bijdrager
    fozzy

60.000 contacten????:x :x

Grote familie:mrgreen:

Bijdrager
    iJoost

Je moet er natuurlijk wel een beetje moeite voor over hebben als je 60.000 mensen wilt spammen. Het is allemaal confirmed opt-in zeker?

Bijdrager
    arw

Heren bedankt voor alle opmerkingen maar er zijn ook bedrijven met echte contacten !!!!

Bijdrager
    iJoost

Dat zeg ik. Allemaal confirmed opt-in zeker?

Moderator
    Night

en DIT?

Bijdrager
    Leander

Address Book Importer werkt perfect.

Bijdrager
    nookie

Een bedrijf met 60.000 contacten.
    Misschien een gekke vraag hoor, wat voor bedrijf is het?

Bijdrager
    iJoost

Te klein om er gewoon een database op na te houden blijkbaar. Dus confirmed opt-in geloof ik ook niet zomaar. Zeker niet als er niet gewoon open en eerlijk op gereageerd wordt.

Mocht een van mijn E-Mail adressen er per ongeluk tussen zitten dan heb je pech. Dan kun je het aan de Opta gaan uitleggen want dat is waar de spamklacht naartoe gaat.

Bijdrager
    arw

Tnx

Bijdrager
    iJoost

Zucht…

Ik vraag gewoon of het wel opt-in is. Dat moet namelijk van de Nederlandse wet. En de Opta controleert dat.

Als jij praat over 60.000 E-Mail adressen dan is die vraag tamelijk relevant. We hebben allemaal last van spam. En alle spammers denken dat de wet alleen voor anderen bedoeld is. Als je op zo’n vraag niet gewoon eerlijk antwoord wilt/kunt geven, dan versterk je alleen maar de indruk dat je een ordinaire spammer bent.

Hier heb je wat tips. Misschien leer je er iets van.;-)

Bijdrager
    nookie

iJoost, je mailadres staat nu boven je……… De kans is erg vergroot nu dat je SPAM kan krijgen hierdoor in je mailbox.
    Op je site staat ook je mailadres, maar waarschijnlijk ziet de spamsoftware dit weer niet als een emailadres.

Bijdrager
    iJoost

Het is (was zie ik) niet mijn E-Mail adres. Wel een beetje jammer als anderen hiermee zouden worden lastig gevallen. Maar verder… Het is ook een tamelijk openbaar E-Mail adres. Dat gaat nu eenmaal niet anders als je zaken op internet probeert te doen. Het ligt ook te grabbel in het DNS en kan zelfs gemakkelijk geraden worden (info@… moet je nu eenmaal hebben). Dus heel erg veel zorgen maak ik me over het publiceren van dat adres niet. Daar is het spam-filter weer goed voor. Helaas.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.