4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    leavestone

Contacten groepen iPhone iCloud account verdwenen?

iCloud account heeft kuren op mijn iPhone 4s

1654 contacten op Macbook Pro iPad en op iCloud.com

op mijn iPhone 247 contacten groepen worden niet weergegeven wat is hier aan de hand?

Restore gedaan via iTunes alsook via iCloud probleem blijft bestaan.

hoe krijg ik mijn contacten weer op mijn iPhone

Anoniem

Onder “Instellingen” zou ik bij het “Email, contacten en agenda’s” even het schuifje voor “Contacten” uitzetten. Vervolgens vraagt iOS of de contacten op de iPhone bewaard of verwijderd moeten worden. Kies voor verwijderen. Nadat je dit gedaan hebt staat het schuine op “uit”. Zet even later de boel weer aan en iOS zal de contacten van iCloud weer terugsynchroniseren naar de iPhone.

Bijdrager
    leavestone

Beste THX-1138 dit was het eerste wat ik geprobeerd heb maar helaas dit heeft ook niet geholpen overigens zitten dezelfde instellingen ook bij iCloud erg onlogisch.

Toch maar weer eens gedaan want na de restore had ik dit niet meer gedaan nog idioter nu heb ik echt geen enkel contact meer.

Fijn is dat een telefoon zonder contacten ik ben echt onthand. Is dit een bug?

Ik heb vrijwel al mijn contacten in groups zitten en die 247 die ik eerst nog zat zaten niet in een groep nu zijn ze ook weg dus wat er aan de hand is met iCloud ik weet het niet maar ik wordt hier meer dan sacherijnig van.

Bijdrager
    leavestone

21:05 had ik mijn contacten alsook mijn groepen weer terug, erg vreemd maar goed hoop dit niet nog eens mee te maken;)

Wel heeft het dit keer gewerkt deactiveren en activeren van iCloud contacten.

Toch is een bug in iCloud plausable

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.