7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Wouter Simons

Contacten backup iPhone

De titel zegt het al; ik wil een backup maken van mijn contacten. Ik stap over van mijn iPhone 5 naar iPhone 6. Nu weet ik dat het via iCloud kan, maar ik wil graag een hele ‘verse’ start op mijn iPhone 6 en wil dus niet configureren met iCloud. Heeft iemand ervaring met een contacten backup app of een andere manier om de contacten over te zetten?

Bijdrager
    Baco66

MCBackupPro in de App store, middels mail en dropbox op te slaan.

Bijdrager
    GoeieDag

Via iTunes.
    Maar waarom moeilijk doen? Contacten zijn contacten, of je ze nou uit iCloud haalt, of op een andere manier erop zet.

Bijdrager
    Wouter Simons

MCBackupPro in de App store, middels mail en dropbox op te slaan.

Bedankt Baco66, ik ga jouw manier testen!

Bijdrager
    THX-1138

Uit het verhaal van Wouter maak ik op dat hij denkt dat de complete iPhone gerestored moet worden om dingen als Contacten terug te zetten…

Bijdrager
    blep

Ik gebruik Smart Contact Backup

Ideaal programma maakt vcard, vcf entries aan en je kan backup direct mailen om vervolgens op ander device bv iPad weer in te lezen.

Zie

Smart Contacts Backup & Restore (Backup Contacts to Excel & vCard) van Rebirth Apps
    https://itunes.apple.com/nl/app/smart-contacts-backup-restore/id625680240?mt=8

Bijdrager
    blep

Easy Backup is ook nog een mogelijkheid om backups te maken van je contacten

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.