7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    peterwillem

Contact personen overzetten van iPhone naar een DECT telefoon(VOIP)

Kan je de contactpersonen lijst van je iPhone (7) overzetten op een Dect telefoon die via VOIP werkt?

Zo ja hoe doe je dat dan? Welke Dect telefoon is hier het meest geschikt voor?

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Nou nee, niet zomaar. Hangt helemaal van het type telefoon af wat de mogelijkheden zijn, staat los van VOIP. Met mijn Siemens DECT toestellen heeft dat nooit gekund in ieder geval, handmatig contacten invoeren.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ja, kan prima. Voor mijn schoonouders heb ik het gedaan, die hebben een Fritzbox modem met VOIP. Als je Fritzbox handsets er op aansluit kunnen die het telefoonboek lezen vanaf het modem. Als je echt zin hebt kan je zelfs foto’s toevoegen die op het kleurenscherm getoond worden. Moest eerst een bestand aanmaken in Excel, maar dat kan vanuit Apple contacten.

Denk dat het met de meeste moderne telefoons wel kan. Hier bijvoorbeeld bij Siemens Gigaset

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Nou ja zeg! Dat is dan een Fritzbox functie, met omweg, maar in dat geval is het DECT toestel minder bepalend zo te zien. Goeie tip, áls je een Fritzbox hebt..

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Het was met een omweg idd, maar het schijnt nog veel handiger te kunnen.

Bijdrager
    Antwoordapparaat

Nog beter inderdaad, maar als @peterwillem geen FritzBox heeft heeft ie daar niks aan 😉.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Hij vroeg welke DECt telefoon het meest geschikt is. Antwoord lijkt me duidelijk. Marktplaats staat vol met Fritzboxen. Moet je wel even uitzoeken met welke types het werkt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.