5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MrPapple

Connectie problemen 3G/EDGE = probleem met fimrware 2.2

Hallo iedereen,

Sinds een paar weken heb, net na de laatste keer dat er echt grote problemen waren met het 3G/EDGE netwerk van Mobistar, heb ik regelmatig last van een wegvallend signaal. Wanneer mijn iPhone een webpagina aan het laden is valt het netwerk plots weg en duurt het even voor het terug komt…

Ik heb alleen nog maar kunnen testen in de regio Beveren-Waas/Sint-Niklaas.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Moderator
    Poezenbeest

In Nederland zijn er ook zat problemen met het signaal, misschien kan je de topics daarover ook eens nalezen. Als je daarin iets herkent, dan zal het dus niet alleen een probleem van Mobistar zijn, maar ligt het inderdaad gewoon aan de iPhone…

Wat je kan doen, is eens proberen om met een SIM-kaart van iemand met Belgacom of Proximus het probleem te testen. In Nederland leidt dat vaak tot andere bevindingen (waar T-Mobile het niet doet, doen KPN en Vodafone het vaak wel). Mocht dat namelijk wel iets opleveren, dan zou je eens bij Mobistar kunnen gaan klagen dat ze hun netwerk eens op orde moeten maken.

Bijdrager
    MrPapple

Ik heb ondertussen de Apple fora ook eens afgezocht en het blijkt hier om een probleem met firmware update 2.2 te gaan. Apple zou hiervan op de hoogte zijn en ze zouden reeds aan een oplossing werken…

Afwachten dus!

Bijdrager
    nikolas

Ik heb net hetzelfde probleem. Ook bij mobistar in Belgiƫ.

Bijdrager
    MrPapple

Ik heb gewoon mijn 3G uitgeschakeld, EDGE werkt prima bij Mobistar, hopelijk komt Apple snel met een update!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.