5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Willy

Configuratie Sonos, Time Capsule, Windows

Een vriend van me heeft een mooie Sonos installatie met een vreselijk brakke router en een gare windoos laptop. Nu heeft hij inmiddels een Time Capsule aangeschaft als nieuwe router / netwerkschijf, aan vervanging van de windoos wordt nog gewerkt:) maar op termijn zie ik wel wat juiste producten met een appeltje verschijnen (iPad komt er al aan).

Ik wil hem helpen met de juiste set-up namelijk als volgt
    – TC werkt uiteraard als router
    – de windoos laptop gaat zijn iTunes bibliotheek back-uppen naar de TC, automatisch en liefst real time
    – Sonos maak gebruik van de op de TC aanwezige iTunes bieb

Mijn vragen:
    – iemand betere suggesties qua set up?
    – (hoe) kan je via windoos de iTunes bieb automatisch (en liefst real time) synchroniseren met de TC en wel zo dat Sonos alles kan benaderen?

Gracias

Bijdrager
    Pieterr

Zo te zien ben je op zoek naar een backup programma dat draait onder Windows.

Misschien zit je dan niet helemaal op het juiste forum.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik laat dit staan vanwege de TC-hardware, maar inderdaad ben je denk ik beter af in een Windows-forum. Windows software gaan we in ieder geval hier niet bespreken;-)

Bijdrager
    marvand

Ik heb de oplossing voor je, Mediarover

Die doet letterlijk wat je wilt, dus de update van je iTunes lib naar de server en………….
    Hij werkt direct je Sonos bij, hij vertelt dus direct wat er nieuw is en waar dat zich bevindt
    Ik werk met een soort gelijke setup, zonder windhoos natuurlijk:-)

Zet trouwens gelijk de Sonos app op die iPad, werkt strakker dan de eigen sonos remote

Bijdrager
    Willy

Thanx Marvand, precies wat ik zocht!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.