8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Panthertje

concurrentie voor iPod ?

Bijdrager
    Ruben

Op zich hele mooie spelertjes hoor, ik heb zelf toevallig een ouder model van ze:

Heb alleen met mijn stomme kop de hele harddisk gewist en daar blijkt (bij het model dat ik heb) ook het “besturingssysteem” op te staan. Dus speler onbruikbaar.:cry:

Toch denk ik dat het geen competitie is voor de iPod eigenlijk. Ik weet ook niet of ze met iTunes te gebruiken zijn, zal wel niet. Ik heb het helaas nooit kunnen testen omdat ik die van mij al gesloopt had voordat ik “switchte”.

Bijdrager
    Panthertje

hou het liever bij m’n iPod :wink:

maar denk dat er zeker mensen geveolig zijn voor de specificaties van deze speler i.c.m de prijs

Bijdrager
    iGeysir

Ik kan me toch voorstellen dat er buiten de supermarktwereld toch ook een prijzenslag gaat komen in de wereld van de MP3-spelers. Persoonlijk vind ik deze Creative-MP3 speler mooier ogen dan de ietwat “softe” iPod (die er na een tijdje al niet meer uitziet tenzij je ‘m in een jasje stopt, maar dan kun je hem helemaal niet meer zien). De laatste generatie iPods past toch helemaal niet bij de stoerdere look van de alu powerbooks en de G5. En de batterij is veel te snel op (zeker als ik dat vergelijk met een minidisc-speler). Maar misschien gaan die afgrijselijk dure hebbedingetjes dan eindelijk eens in prijs dalen… (zoals alle elektronische speeltjes dat vroeg of laat doen). En met de levensduur van de batterij gaat het volgens deze advertentie blijkbaar de goede kant op, want de 8 uur van de iPod zijn natuurlijk veel te kort (dan hoef je weliswaar geen doosjes met muziek mee te slepen maar wel steeds je netadapter).

Bijdrager
    dennis

Steve Jobs heeft gezegt dat hij het een heel mooi idee vind om iPods voor $ 100 te verkopen, alleen is dat op dit moment nog niet mogelijk.
    Ze gaan er wel aan werken om de prijzen te laten dalen, maar wanneer dit komt.. :?

Dennis

Moderator
    Lucas Raggers
    ”dennis”

Steve Jobs heeft gezegt dat hij het een heel mooi idee vind om iPods voor $ 100 te verkopen, alleen is dat op dit moment nog niet mogelijk.

Mijn eMac is vandaag 300 euro goedkoper geworden, dus fikse prijsverlagingen kunnen wel. Als je honderdduizenden iPods verkoopt, moet de prijs toch snel naar beneden kunnen.

Bijdrager
    Sad

philips heeft ook al zo’n ding door €449. Maar ja het haalt het niet bij de iPod!

Bijdrager
    Thierry

En wat dachten jullie van dat ding van Dell. Naar mijn mening vind Apple bijna alles uit, en de windows markt aapt het vervolgens na. Alleen zijn zij er erg goed in om de produkten lelijk te maken. Met uitzondering van een enkele laptop van Sony en de bovengenoemde Jukebox (maar ja, die lijkt dan ook erg veel op de iPod).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.