10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Rasheed187

Concurentie voor Apple 12 inch?

Wil niet lullig doen, maar Sony heeft een wel erg aantrekkelijke laptop (in de VS) gelanceerd: de VAIO® V505A Series. Met geheugen tot 1024 MB en een processor tot 2.2GHZ (Intel Pentium 4) Gewicht van 1.96KG tot 2.2KG Kijk op http://www.sony.com

Daarin tegen heeft de Apple een Nvidia 32MB grafische processor (Sony heeft een ATI 16 MB)
    en Sony heeft ook geen Bluetooth en WiFi, tenminste, niet standaard.

Bijdrager
    lampje

is niks lulligs aan…:wink:

als je dan toch een wintel-machien moet hebben is de sony vaio
    een erreg goeie…maakt ook wel waar wat ze beloven…

(but I’ll stick to Mac)

Bijdrager
    iAgree

Sony , en windows, mmmm ,vandaar dat de Sony/Ericsson P800 ook niet werkt met Apple , verdorrie:cry:

Bijdrager
    Castor

Voor een doodsteek moeten ze toch van betere huize komen. Maar eerlijkheidshalve, Sony maakt als een van de weinige Win laptops die me kunnen bekoren. En dan bedoel ik qua features én vormgeving.

Bijdrager
    Igor
    ”Rasheed187″

Daarin tegen heeft de Apple een Nvidia 32MB grafische processor (Sony heeft een ATI 16 MB)

ook 64 mb…. op de PB

Bijdrager
    Jlle

Vaios zij best mooie laptops (over het algemeen) het lijkt me geen doodsteek zolang OSX er niet op draait. Mensen kiezen meestal toch eerst voor een besturingssysteem en dan pas voor een laptop.

En voor mij is XP geen keuze;-)

Bijdrager
    MacAttack

doodsteek voor de 12″? waar zie je die? Zolang dat ding geen OSX draait is dat juist de doodsteek voor die schoenendoos.

zeer lelijk design en ze hebben echt wel niet goed op Apple gelet blijkbaar ‘slotloading’ is toch wel een must voor een notebook.
    een grafishe kaart met 16mb???? waarschijnlijk een typo

Bijdrager
    Rasheed187

Ik vind bij nader inzien “doodsteek” toch een beetje overdreven, misschien kan een van de moderators de titel veranderen in “Concurrentie voor Apple 12 inch”. Want diehard Apple fans kopen toch echt wel de I of Powerbook.

Maar wat ik ermee bedoelde is dat ik me wel kan voorstellen dat als mensen een 12 inch (van wel merk dan ook) overwegen, de Sony weleens de eerste keuze zou kunnen zijn.

Vind het design trouwens ook wat minder, vooral de zwarte DVD/CDRW drive en het zogenaamde triple layer design bevalt me niet, lijkt net of ’t op een docking station is aangesloten.

Bijdrager
    MacAttack

bij deze gebeurd.

Als mensen voor een laptop gaan, gaan ze zeker eerder voor de Sony gaan. Maar als mensen echt voor verandering kiezen dan is de Sony geen concurrentie. Wat dan in het nadeel speelt van de Sony is dat het Windows draait. De meeste mensen zijn nu aan hun derde of vierde PC toe; En zullen ook wel gemerkt hebben dat hoe duur hun PC ook is, Windows even koppig doet, zij zullen dan ook kiezen voor dat ozo bejubelde Apple.

Bijdrager
    Jlle

hear hear;-)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.